Hjelp med internett og TV
Nyoppkobling av utstyr
For oppkobling av nytt utstyr har vi laget trinnvise veiledninger her.
Internett er helt nede
Kommer du ikke på nett i det hele tatt? Se igjennom kjente fellesfeil og gjør feilsøk her.
Tregt eller ustabilt internett
Enkle tips og løsninger for å forbedre din internettforbindelse.
Kabling og teknisk konfigurasjon
Få hjelp til å koble til utstyr som TV-dekodere og eget utstyr, samt sette opp brukernavn, passord og andre innstillinger til nettverket ditt.
Andre ofte stilte spørsmål
Hvordan endrer jeg Wi-Fi-navn og passord?
Du kan endre Wi-Fi navn og passord på Min side.
Hvordan kan jeg få hjelp med TV?
Vi anbefaler alltid å koble TV-dekoderen til hjemmesentralen med kabel. Vi kan ikke garantere samme stabilitet dersom din TV-dekoder er koblet via WiFi, heller ikke med kabel koblet til en enkeltstående Wi-Fi enhet.
For ytterligere hjelp med TV eller tilkobling, besøk nettsiden til din TV-leverandør: RiksTV / Allente / Telia
Hvordan tar jeg en hastighetstest
Vi har laget en egen guide for hvordan du best kan ta en hastighetstest her.
Hva er mesh?
Hva er en hjemmesentral?
Du kan søke på din adresse ved å bruke dekningssøket på forsiden for å se om vi kan levere.
Mesh er et Wi-Fi-system som gir deg flere trådløse aksesspunkter (noder) rundt i hjemmet, i stedet for bare én ruter. Når du har flere Wi-Fi-aksesspunkt som sammen jobber for å dekke hele huset får du god dekning og raskt internett i alle rom.
Fant du ikke det du leter etter?
Bli kunde hos oss
Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.
Leveranse og installasjon
Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.
Abonnement og faktura
Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.
Hjelp med internett og TV
Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.
Er du bedriftskunde? Klikk her