Informasjon til tidligere Lynet-kunder | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

Informasjon til tidligere Lynet-kunder

Tidligere i år fusjonerte Lynet Internett AS med GlobalConnect. Nå er den endelige flyttingen av kunder i systemene våre ferdigstilt. Tjenester og priser vil forbli uendret og like konkurransedyktige som før!

For deg som kunde betyr dette at fremtidige fakturaer vil komme fra GlobalConnect, og at neste faktura vil komme noe senere enn normalt. Du vil motta faktura innen 10. oktober, og den vil gjelde for oktober og november måned. Ved neste fakturering vil du bli fakturert én måned av gangen, som tidligere.

Dersom du benytter AvtaleGiro per i dag, må du stoppe avtalen med gammelt kundenummer og etablere ny avtale i nettbanken din. Ved eFaktura må du etablere ny avtale og gi nytt samtykke i nettbanken din. Mottar du faktura via Digipost, trenger du ikke å foreta deg noe. Har du allerede akseptert elektronisk mottak, vil dette samtykket fortsatt gjelde.

Spørsmål om betaling kan rettes til Riverty Norway på telefon 22878960 eller epost globalconnectprivat@riverty.no.
Spørsmål om innholdet på fakturaen kan rettes til oss i GlobalConnect på chat www.globalconnect.no/privat/kundeservice.

2023-11-16