FAQ - kommer ikke på nett / fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler

Driftsmeldinger

Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:

Aktive

Hele Norge22.10.2024

Feilen vi har hatt i vårt nett i dag skal nå være løst. De fleste kundene som har vært berørt skal enten ha kommet på nett allerede. Dersom du fortsatt opplever utfrodringer trengs en restart av både hjemmesentralen og WiFi-utstyr. Dersom du fortsatt opplever problemer etter dette ber vi deg ta kontakt med oss igjen.
Vi beklager ulempene dette medførte!

Neste oppdatering: 23.10.2024 kl. 09:00
Sist oppdatert: 22.10.2024 19:45

Kongsvinger21.10.2024

Vi opplever for øyeblikket utfordringer med våre systemer og du kan derfor ha mistet din forbindelse helt eller delvis. Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
ref INC2316124
Forventet rettetid 22.10.2024 kl. 17:00
Sist oppdatert: 22.10.2024 09:00

Tidligere

Asak – Gudleivs vei 2 – 19.10.2024

Vi opplever for øyeblikket utfordringer med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor ha mistet din forbindelse helt eller delvis. Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: CS5822401
Sist oppdatert: 19.10.2024 07:00
Forventet rettetid: 21.10.2024 17:00
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Bergen – Myrdalskogen – 22.10.2024

Vi opplever for øyeblikket utfordringer med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor ha mistet din forbindelse helt eller delvis. Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: INC2316313
Sist oppdatert: 22.10.2024 08:52
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Oslo – Haakon Tvetters vei – 21.10.2024

Vi opplever for øyeblikket utfordringer med flere av våre sentraler i område og du kan derfor ha mistet din forbindelse helt eller delvis. Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: CS5837559
Sist oppdatert: 22.10.2024 06:00
Forventet rettetid: 22.10.2024 17:00
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.



Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27