> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler
Driftsmeldinger
Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:
Pågående driftsforstyrrelser
Mellomvegen, Tromso
Feil som påvirker flere kunder
Reservedeler bestilt
Årsak til feil: Fiberbrudd
Område: Mellomvegen, Tromso
Referanse: CS6519422
Feilen inntraff: 25. juni 2025, 17:14 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 17. juli 2025, 13:00 CET/CEST
9. juli 2025, 14:07 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, og venter på levering for permanent reparasjon.*
Services are restored temporarily, waiting for delivery for permanent fix.
8. juli 2025, 21:16 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, og venter på levering for permanent reparasjon.*
Services are restored temporarily, waiting for delivery for permanent fix.
8. juli 2025, 14:57 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, og venter på levering for permanent reparasjon.*
Services are restored temporarily, waiting for delivery for permanent fix.
8. juli 2025, 09:33 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, og venter på levering for permanent reparasjon.*
Services are restored temporarily, waiting for delivery for permanent fix.
7. juli 2025, 14:45 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, og venter på levering for permanent reparasjon.*
Services are restored temporarily, waiting for delivery for permanent fix.
7. juli 2025, 10:41 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, underleverandøren planlegger en permanent løsning.*
Services are restored temporarily, subcontractor is planning a permanent solution.
7. juli 2025, 07:32 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, underleverandøren planlegger en permanent løsning.*
Services are restored temporarily, subcontractor is planning a permanent solution.
2. juli 2025, 11:17 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, underleverandøren planlegger en permanent løsning.*
Services are restored temporarily, subcontractor is planning a permanent solution.
1. juli 2025, 19:31 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, underleverandøren planlegger en permanent løsning.*
Services are restored temporarily, subcontractor is planning a permanent solution.
1. juli 2025, 11:17 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, underleverandøren planlegger en permanent løsning.*
Services are restored temporarily, subcontractor is planning a permanent solution.
30. juni 2025, 10:19 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, underleverandøren planlegger en permanent løsning.*
Services are restored temporarily, subcontractor is planning a permanent solution.
28. juni 2025, 09:11 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, underleverandøren planlegger en permanent løsning.*
Services are restored temporarily, subcontractor is planning a permanent solution.
27. juni 2025, 13:35 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, underleverandøren planlegger en permanent løsning.*
Services are restored temporarily, subcontractor is planning a permanent solution.
26. juni 2025, 16:46 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, underleverandøren planlegger en permanent løsning.*
Services are restored temporarily, subcontractor is planning a permanent solution.
26. juni 2025, 16:45 CET/CEST
Tjenestene gjenopprettes midlertidig, underleverandøren planlegger en permanent løsning.*
Services are restored temporarily, subcontractor is planning a permanent solution.
25. juni 2025, 23:30 CET/CEST
Feilretting er satt på vent til i morgen på grunn av manglende tilgang til stedet.*
Fault correction is on hold until tomorrow due to lack of access to the location.
25. juni 2025, 21:32 CET/CEST
Feilretting er satt på vent til i morgen på grunn av manglende tilgang til stedet.*
Fault correction is on hold until tomorrow due to lack of access to the location.
25. juni 2025, 18:58 CET/CEST
Tekniker bestilt.*
Technician ordered.
25. juni 2025, 17:31 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo - Steenstrups gate
Feil som påvirker flere kunder
Tekniker bestilt
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo - Steenstrups gate
Referanse: CS6554355
Feilen inntraff: 11. juli 2025, 02:24 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 14. juli 2025, 09:00 CET/CEST
12. juli 2025, 20:31 CET/CEST
Feilretting er forsinket til mandag på grunn av tilgangsutfordringer.*
Fault correction is delayed until Monday due to access challenges.
11. juli 2025, 14:52 CET/CEST
Tekniker bestilt. Ingen aktuell lokal kontaktinformasjon tilgjengelig, forespørsel om informasjon er sendt til berørte kunder.*
Technician ordered. No current local contact information available, request for information has been sent to affected customers.
11. juli 2025, 09:20 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Løste driftsforstyrrelser
Fagerstrand
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Feil på nettverkselement
Område: Fagerstrand
Referanse: CS6555925
Feilen inntraff: 11. juli 2025, 16:24 CET/CEST
Feil rettet: 11. juli 2025, 20:13 CET/CEST
Siste oppdateringer
11. juli 2025, 20:10 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Ødelagt vifte Løsning: Ekstra vifte er installert midlertidig.*
Incident resolved. Cause: Broken fan Fix: Extra fan has been installed temporarily.
11. juli 2025, 17:20 CET/CEST
Tekniker bestilt.*
Technician ordered.
11. juli 2025, 16:46 CET/CEST
Vi har for tiden et nettverksbrudd på grunn av overoppheting av utstyr. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage due to overheating equipment. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo - Sølve Solfengs vei
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Feil på nettverkselement
Område: Oslo - Sølve Solfengs vei
Referanse: CS6555283
Feilen inntraff: 11. juli 2025, 11:54 CET/CEST
Feil rettet: 11. juli 2025, 20:08 CET/CEST
Siste oppdateringer
11. juli 2025, 19:07 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Ødelagt vifte. Løsning: En ekstra vifte er installert midlertidig.*
Incident resolved. Cause: Broken fan. Fix: An extra fan has been installed temporarily.
11. juli 2025, 15:47 CET/CEST
En ventilasjonsvifte fungerer ikke, noe som forårsaker varmeproblemer. En tekniker vurderer for tiden om den kan byttes ut i dag eller neste uke.*
A ventilation fan is malfunctioning, causing the heat issues. A technician is currently assessing whether it can be replaced today or next week.
11. juli 2025, 12:06 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd forårsaket av overoppheting av utstyret vårt. Tekniker sendes for å lufte ut utstyrsskap og rengjøre filtre.*
We currently have a network outage caused by our equipment overheating. Technician is sent to air out equipment cabinet and clean filters.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Steenstrups gate
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Steenstrups gate
Referanse: CS6552546
Feilen inntraff: 10. juli 2025, 02:53 CET/CEST
Feil rettet: 10. juli 2025, 09:53 CET/CEST
Siste oppdateringer
10. juli 2025, 09:52 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt strømbrudd. Løsning: Strømmen ble gjenopprettet.*
Incident resolved. Cause: Local power fault. Fix: Power was restored.
10. juli 2025, 08:54 CET/CEST
Tekniker på stedet, men har problemer med lokal tilgang. En forespørsel om informasjon er sendt, mens teknikeren prøver å begynne i den andre enden.*
Technician on-site, but is having issues with local access. A request for information has been sent, meanwhile technician tries to begin at the other end.
10. juli 2025, 06:13 CET/CEST
Tekniker bestilt.*
Technician ordered.
10. juli 2025, 04:32 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Østfold
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Power issue
Område: Østfold
Referanse: CS6555926
Feilen inntraff: 11. juli 2025, 16:26 CET/CEST
Feil rettet: 12. juli 2025, 00:57 CET/CEST
Siste oppdateringer
12. juli 2025, 00:20 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Nedetiden var forårsaket av en overspenningsvern, som er på plass for å beskytte sentralt utstyr mot unormalt høy strømforsyning. Løsning: Det er utført reparasjoner på stedet for å stabilisere utstyret.*
Incident resolved. Cause: The downtime was caused by a surge protector, which is in place to protect central equipment from abnormally high power supply. Fix: Repairs have been made on-site to stabilize the equipment.
11. juli 2025, 23:02 CET/CEST
Vi kan nå se at forbindelsen er oppe igjen. Nedetiden var forårsaket av en overspenningsvern, som er på plass for å beskytte sentralt utstyr mot unormalt høy strømforsyning. Det er utført reparasjoner på stedet for å stabilisere utstyret. Vi beklager ulempene.*
We can now see that the connection is back up. The downtime was caused by a surge protector, which is in place to protect central equipment from abnormally high power supply. Repairs have been made on-site to stabilize the equipment. We apologize for the inconvenience.
11. juli 2025, 21:08 CET/CEST
Feltteknikere er ute og jobber med å finne bruddpunktet. Fiberstrekningen vil bli målt for å finne den nøyaktige plasseringen. Flere teknikere er også på vei med ekstrautstyr, slik at reparasjoner kan starte så snart feilen er funnet. Arbeidet vil fortsette utover natten.*
Field technicians are out working to locate the break point. The fiber stretch will be measured to pinpoint the exact location. More technicians are also on the way with extra equipment, so repairs can start as soon as the fault is found. Work will continue throughout the night.
11. juli 2025, 19:29 CET/CEST
Teknikeren har ankommet og feilsøker på stedet. Vi har også aktivert vår tredje linje for å hjelpe.*
Technician has arrived and is troubleshooting on location. We have also activated our third line to assist.
11. juli 2025, 17:21 CET/CEST
Tekniker bestilt.*
Technician ordered.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss
Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon
Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura
Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV
Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.
Er du bedriftskunde? Klikk her