FAQ - kommer ikke på nett / fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

Tilbake

Se om det er en fellesfeil i ditt område:

Aktiv





Harstad – Rødbergveien- 12.07.2024

Vi opplever for øyeblikket utfordringer med en av våre sentraler i område og du kan derfor ha mistet din forbindelse helt eller delvis.
Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!

Referanse: CS5531406
Sist oppdatert: 15.07.2024 18:30
Forventet rettetid: 17.07.2024 17:00

Tidligere

  • Tromsø – Manetvegen 2 – 19.07.2024
  • Aurskog – Fremstetjernveien – 19.07.2024
  • Ski – Torgveien 4 – 18.07.2024

Var det en aktiv fellesfeil?


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27