FAQ - Bli kunde hos oss | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

Tilbake

Bli kunde hos oss

Få oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Produkter og priser

Hvilke produkter tilbyr GlobalConnect?

Vi tilbyr høyhastighetsbredbånd gjennom vårt eget fibernett eller via videreselgers fibernett. Med et variert utvalg av TV-tjenester fra flere ledende leverandører, kan du tilpasse ditt abonnement nøyaktig etter dine individuelle behov og ønsker.

Vi setter kvalitet og innovasjon i fokus og er stolte av tilby det nyeste innen Wi-Fi, i tillegg til å være første internettleverandør i Norge som leverer 10 Gbps bredbånd til privatmarkedet. For mer informasjon om våre produkter kan du lese her.

Hvilke tjenester tilbyr dere for boligselskaper?

GlobalConnect har ulike pakker for borettslag og sameier, alt ettersom hvilket behov det enkelte boligselskapet har. GlobalConnect for borettslag og sameier.

Hva er deres veiledende priser?

Fiberbredbånd levert over vårt eget fibernett, per måned:

  • Mikro (5/5) Kr 599
  • Mini (100/100) Kr 749
  • Giga (1000/1000) Kr 899
  • Tera (2500/2500) Kr 999
  • Tera (5000/5000) Kr 1499
  • Tera (10,000/10,000) Kr 1999

Fiberbredbånd levert over videreselgers fibernett, per måned:

  • Via_Fiber (50/50) Kr 619
  • Via_Fiber (100/100) Kr 679
  • Via_Fiber (300/300) Kr 779
  • Via_Fiber (500/500) Kr 829
  • Via_Fiber (750/750) Kr 919
  • Via_Fiber (1000/1000) Kr 1199

For full oversikt over våre veiledende priser og gebyrer, se full prisliste her.

Bestilling

Kan jeg bestille fiberbredbånd til min adresse?

Du kan søke på din adresse ved å bruke dekningssøket på forsiden for å se om vi kan levere.

Hva skjer etter jeg har gjort en bestilling?

Når du har foretatt en bestilling vil du få en bestillingsbekreftelse av oss. For informasjon om leveranse, se informasjon om leveranse og installasjon her.

Vilkår og angrerett

Hvor kan jeg finne abonnementsvilkårene?

Du kan finne våre abonnementsvilkår her.

Hvordan kan jeg få tilgang til angrettskjema?

Dersom du vil angre ditt kjøp kan du benytte angreskjemaet nedenfor. Du kan også ta kontakt via chat eller telefon til oss. Angring før 14 dager er kostnadsfritt.

Dersom du vil gjøre en angring etter 14 dager tilkommer en engangskostnad på kr 4500,- eller kr 9000,- dersom du tilhører et område som er under aktiv fiberutbygging.

Skjema for angrerett (PDF).


Fant du ikke det du leter etter?

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-26