Eskalering GlobalConnect Privat | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

GlobalConnect jobber til enhver tid for å gi alle kunder en god kundeopplevelse. Derfor har vi utviklet denne eskaleringsmatrisen i tilfeller der ikke alt går som planlagt. Denne eskaleringsmatrisen skal kun brukes av styreledere i MDU/Borettslag og kundeansvarlig.

Eskaleringsmatrise

NivåNårKontaktKrav til eskalering
1Når problemet
oppstår
GlobalConnect Support Telefon:
+47 38 99 01 00
Før eskalering fra styreledere eller kundeansvarlig (KAM) må sluttbruker ha tatt kontakt med support for å melde inn feil.
2Over 5 saker; etter 12 timer uten oppdateringSend inn ferdig utfylt eskaleringsskjema som finnes under.Styreleder eller kundeansvarlig må sende inn ferdig utfylt eskaleringsskjema.
31 time uten svar på eskaleringsskjemaTelefon:
+47 40 00 21 47
Dersom du ikke har fått svar på eskaleringsskjema innen en time så kan man ringe for å eskalere.
0- Tap av internett tjenesteVed mer enn 50% av beboere uten nett og ingen sms varsling eller driftsmelding innen 30 minTelefon:
+47 40 00 21 47
Ring for å eskalere ved mangel på driftsmelding eller SMS varsling

Åpningstid telefon

  • Man-Fre 08:00 – 21:00
  • Lør-Søn 10:00 – 18:00

Eskaleringsskjema

OBS! Etter klokken 16:00 må du ringe nivå 3 etter innsending av eskaleringsskjema.

2023-10-20