FAQ - kommer ikke på nett / fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler

Driftsmeldinger

Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:

Aktive


Oslo – 01.04.2025
Følgende områder er berørt:
Odinsgate, Eckersbegsgate, Tostrupsgate, Nobelsgate, Erling skjalgssons gate, Elisenbergveien og Thomas Heftyes gate

Vi har mistet kontakt med en av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene.

Referanse: CS6290673
Sist oppdatert: 01.04.2025 kl. 12:45


Oslo – Uranienborgveien – 31.03.2025

Vi har mistet kontakt med en av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.

Årsaken til nedetid er defekt nettverksutstyr, vi har bestilt nye deler og regner med at de vil ankomme iløpet av dagen idag.

Referanse: CS6286857
Sist oppdatert: 01.04.2025 kl. 12:45


Tidligere

Oslo – Lofsrudhøgda – 31.03.2025
Oslo – Hans Nielsen Hauges Gate/Amtmann Meinichs Gate – 27.03.2025
Gamlestroemsvei115, STROMMEN – 31.03.2025
Oslo – Vogtsgate 32a – 25.03.2025
Oslo – Hauketo – 28.03.2025
Oslo – Sigurdhoelsvei- 28.03.2025
Oslo – Vollebekkveien – 26.03.2025



Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27