FAQ – kommer ikke på nett / Restart | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler

Restart utstyret ditt

Slå av hjemmesentralen og trådløst nett ved å trekke ut strømkontakten. Vent i ca. 20 sekunder før du koblet strømkabelen til igjen.

Det kan også være lurt å gjøre en restart av utstyret du bruker til å komme på nett som PC, mobil eller nettbrett.


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27