> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Restart > 2. Hastighetstest > 3. Optimaliser miljø > 4. Eldre enheter > 5. Koble med kabel > 6. Kabelhelse > 7. Bestill WiFi 6 Premium
Restart utstyret ditt
Slå av hjemmesentralen/modemet ved å trekke ut strømkontakten. Vent i ca. 20 sekunder – koble strømkabelen til igjen. Deretter gjør du det samme med alt utstyret som er tilkoblet ditt nett, som trådløs ruter, PC, mobil, nettbrett.
Fant du ikke det du leter etter?
Bli kunde hos oss
Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.
Leveranse og installasjon
Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.
Abonnement og faktura
Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.
Hjelp med internett og TV
Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.
Er du bedriftskunde? Klikk her
2024-02-27