FAQ - Internett er tregt / gammelt utstyr_4 | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Restart > 2. Hastighetstest > 3. Optimaliser miljø > 4. Eldre enheter > 5. Koble med kabel > 6. Kabelhelse > 7. Bestill WiFi 6 Premium

Oppgrader eller fjern gamle enheter

Et nettverk vil aldri være raskere enn det svakeste ledd. Gammelt utstyr kan derfor redusere hastigheten for alle andre. Det samme kan skje dersom en av dine enheter er plassert et sted med dårlig dekning i boligen din.

Forsøk derfor å gå igjennom dine enheter og koble vekk det som ikke er nødvendig av eldre standard.


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27