FAQ - Internett er tregt / koble med kabel_5 | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Restart > 2. Hastighetstest > 3. Optimaliser miljø > 4. Eldre enheter > 5. Koble med kabel > 6. Kabelhelse > 7. Bestill WiFi 6 Premium

Koble med kabel

For hver enhet du kobler til det trådløse nettet brukes mer av den totale trådløse kapasiteten.

Vi anbefaler derfor at du kobler alle stasjonære enheter, som spillkonsoller, TV-dekoder og PC. Da blir det mer kapasitet til de andre mobile enhetene dine.


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27