FAQ - Aktiv fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

Vi beklager internettfeilen og jobber hardt for å få den løst

Våre teknikere arbeider på spreng for å løse problemet. Vi varsler deg så snart alt er tilbake til normalen. Hvis du fortsatt opplever problemer etter at feilen er rettet, vennligst prøv å starte utstyret på nytt.

Takk for din forståelse og tålmodighet.


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-03-15