Vi beklager internettfeilen og jobber hardt for å få den løst
Våre teknikere arbeider på spreng for å løse problemet. Vi varsler deg så snart alt er tilbake til normalen. Hvis du fortsatt opplever problemer etter at feilen er rettet, vennligst prøv å starte utstyret på nytt.
Takk for din forståelse og tålmodighet.
Fant du ikke det du leter etter?
![](https://cms.globalconnect.net/app/uploads/sites/4/2024/03/Reliable_RGB_eps.png)
Bli kunde hos oss
Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.
![](https://cms.globalconnect.net/app/uploads/sites/4/2024/03/Installation_Icon.png)
Leveranse og installasjon
Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.
![](https://cms.globalconnect.net/app/uploads/sites/4/2024/02/customer-small-icon-150x150.png)
Abonnement og faktura
Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.
![](https://cms.globalconnect.net/app/uploads/sites/4/2023/10/WiFi-Business-Blue.png)
Hjelp med internett og TV
Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.
Er du bedriftskunde? Klikk her
2024-03-15