FAQ - kommer ikke på nett / fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler

Driftsmeldinger

Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:

Pågående driftsforstyrrelser

Hammarfest, Strandgata

Feil som påvirker flere kunder

Feilsøking pågår

Årsak til feil: Fiberbrudd

Område: Hammarfest, Strandgata

Referanse: CS6794290

Feilen inntraff: 10. oktober 2025, 18:39 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 23. oktober 2025, 15:00 CET/CEST

20. oktober 2025, 15:53 CET/CEST

Vi jobber med en løsning for den skadede fiberkabelen. Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

We are working on a solution for the damaged fiber cable. As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

20. oktober 2025, 09:48 CET/CEST

Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*

Damaged fiber cable within our subprovider's network.

18. oktober 2025, 16:20 CET/CEST

Den estimerte reparasjonstiden er skjøvet tilbake fordi feilen var mer omfattende enn de opprinnelige estimatene.*

The estimated time of repair is pushed back because the fault was more substantial than initial estimates.

17. oktober 2025, 18:26 CET/CEST

Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*

Damaged fiber cable within our subprovider's network.

17. oktober 2025, 14:17 CET/CEST

Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*

Damaged fiber cable within our subprovider's network.

17. oktober 2025, 11:22 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

16. oktober 2025, 17:02 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

16. oktober 2025, 13:05 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

15. oktober 2025, 16:20 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

15. oktober 2025, 10:20 CET/CEST

Kabelen har blitt skadet på grunn av brann. Restaureringstiden vil bli skjøvet tilbake ettersom myndighetene må undersøke området*

The cable has been damaged due to fire. Restoration time will be pushed back as authorities need to investigate the area

14. oktober 2025, 17:59 CET/CEST

Arbeidet fortsetter i morgen.*

Work will continue tomorrow.

13. oktober 2025, 16:28 CET/CEST

Teknikerarbeidet er satt på vent på grunn av nødvendig godkjenning fra myndighetene etter en brann som påvirker fiberkabelen. Arbeidet vil gjenopptas når det er klarert*

Technician work is on hold due to required clearance from authorities following a fire affecting the fiber cable. Work will resume once cleared

13. oktober 2025, 15:42 CET/CEST

Teknikerarbeidet er satt på vent på grunn av nødvendig godkjenning fra myndighetene etter en brann som påvirker fiberkabelen. Arbeidet fortsetter når det er klarert.*

Technician work is on hold due to required clearance from authorities following a fire affecting the fiber cable. Work will resume once cleared.

13. oktober 2025, 08:17 CET/CEST

Tekniker på stedet. Feilsøking pågår. Teknikeren har målt signalene og identifisert et potensielt kabelbrudd. De er på vei for å lokalisere feilen.*

Technician on-site. Troubleshooting in progress. The technician has measured the signals and identified a potential cable break. They are en route to locate the fault.

10. oktober 2025, 19:17 CET/CEST

Tekniker vil bli bestilt for videre feilsøking på stedet.*

Technician will be ordered for further troubleshooting on site.

10. oktober 2025, 19:10 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Honefoss

Feil som påvirker flere kunder

Tekniker bestilt

Årsak til feil: Fiberbrudd

Område: Honefoss

Referanse: CS6812206

Feilen inntraff: 16. oktober 2025, 20:14 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 22. oktober 2025, 10:00 CET/CEST

20. oktober 2025, 16:37 CET/CEST

Teknikeren har målt signalene og identifisert et kabelbrudd. Den estimerte reparasjonstiden er skjøvet tilbake fordi feilen var mer omfattende enn de opprinnelige estimatene. Reparasjonsarbeid er planlagt til onsdag 22/10.*

The technician has measured the signals and identified a cable break. The estimated time of repair is pushed back because the fault was more substantial than initial estimates. Repairwork is scheduled for Wednesday 22/10.

20. oktober 2025, 09:49 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

17. oktober 2025, 16:14 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

17. oktober 2025, 11:11 CET/CEST

Feilsøking pågår.*

Troubleshooting in progress.

16. oktober 2025, 20:17 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Jacob aallsgate

Feil som påvirker flere kunder

Felttekniker på stedet. Feilsøking pågår

Årsak til feil: Feil på nettverkselement

Område: Jacob aallsgate

Referanse: CS6801529

Feilen inntraff: 13. oktober 2025, 15:19 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 21. oktober 2025, 18:30 CET/CEST

21. oktober 2025, 14:55 CET/CEST

På grunn av kompleksiteten i feilsøkingen har ytterligere tekniker blitt sendt for å hjelpe til med feilsøkingen.*

Due to complexity of troubleshooting additional technician has been dispatched to assist in the troubleshooting.

21. oktober 2025, 13:06 CET/CEST

Feilsøking pågår.*

Troubleshooting in progress.

20. oktober 2025, 18:11 CET/CEST

Feilretting er satt på vent til i morgen på grunn av manglende tilgang til stedet.*

Fault correction is on hold until tomorrow due to lack of access to the location.

20. oktober 2025, 14:51 CET/CEST

Feilsøking pågår.*

Troubleshooting in progress.

20. oktober 2025, 11:04 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

20. oktober 2025, 09:14 CET/CEST

Reservedeler ankom, tekniker beordret til stedet.*

Replacement parts arrived, technician ordered to site.

17. oktober 2025, 18:15 CET/CEST

Defekt maskinvare lokalisert, reservedeler bestilt.*

Faulty hardware located, replacement parts ordered.

16. oktober 2025, 16:42 CET/CEST

Defekt maskinvare lokalisert, reservedeler bestilt.*

Faulty hardware located, replacement parts ordered.

16. oktober 2025, 13:18 CET/CEST

Tekniker underveis*

Technician en route

15. oktober 2025, 15:38 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

15. oktober 2025, 10:23 CET/CEST

En tekniker sendt for å fortsette feilsøkingen*

A technician dispatched to continue troubleshooting

14. oktober 2025, 21:17 CET/CEST

Feilretting er satt på vent til i morgen.*

Fault correction is on hold until tomorrow.

14. oktober 2025, 09:35 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Kvaløysletta, Mikkelmyra

Feil som påvirker flere kunder

Feilsøking pågår

Årsak til feil: Feil på nettverkselement

Område: Kvaløysletta, Mikkelmyra

Referanse: CS6814022

Feilen inntraff: 17. oktober 2025, 13:44 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 21. oktober 2025, 19:00 CET/CEST

21. oktober 2025, 16:13 CET/CEST

Reservedeler har ankommet og tekniker for å utføre utskifting blir tildelt.*

Replacement parts have arrived and technician to perform replacement is being assigned.

21. oktober 2025, 12:17 CET/CEST

Reservedeler er ankommet.*

Replacement parts have arrived.

20. oktober 2025, 16:24 CET/CEST

Reservedeler er bestilt og forventes å ankomme stedet innen 2025-10-21.*

Replacement parts have been ordered and are expected to arrive on-site by 2025-10-21.

20. oktober 2025, 09:51 CET/CEST

Feilretting er satt på vent til reservedelene er ankommet.*

Fault correction is on hold until the replacement parts have arrived.

17. oktober 2025, 19:35 CET/CEST

Feilretting er satt på vent til reservedelene er ankommet.*

Fault correction is on hold until the replacement parts have arrived.

17. oktober 2025, 15:17 CET/CEST

Våre ingeniører har restaurert deler av de berørte tjenestene, Ny maskinvare vil bli bestilt til ombyggingstjenestene.*

Our engineers have restored parts of the affected services, New hardware will be ordered for the remaning services.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo Gronlandsreiret

Feil som påvirker flere kunder

Feilsøking pågår

Årsak til feil: Fiberbrudd

Område: Oslo Gronlandsreiret

Referanse: CS6814457

Feilen inntraff: 17. oktober 2025, 14:31 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 21. oktober 2025, 19:00 CET/CEST

21. oktober 2025, 15:05 CET/CEST

Teknikeren er fortsatt på stedet og feilsøking pågår.*

Technician is still on site and troubleshooting is ongoing.

21. oktober 2025, 11:22 CET/CEST

Feilsøking pågår*

Troubleshooting in progress

20. oktober 2025, 20:54 CET/CEST

Feilsøking pågår.*

Troubleshooting in progress.

20. oktober 2025, 16:46 CET/CEST

Feilsøking pågår.*

Troubleshooting in progress.

20. oktober 2025, 16:44 CET/CEST

Teknikeren har målt signalene og identifisert et potensielt kabelbrudd. De er på vei for å lokalisere feilen.*

The technician has measured the signals and identified a potential cable break. They are en route to locate the fault.

20. oktober 2025, 09:48 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

17. oktober 2025, 19:55 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

17. oktober 2025, 14:46 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo, Markveien

Feil som påvirker flere kunder

Feilsøking pågår

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Oslo, Markveien

Referanse: CS6812362

Feilen inntraff: 17. oktober 2025, 00:23 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 21. oktober 2025, 18:30 CET/CEST

21. oktober 2025, 13:43 CET/CEST

Tekniker underveis.*

Technician en route.

20. oktober 2025, 15:31 CET/CEST

Feilretting er satt på vent til i morgen på grunn av manglende tilgang til stedet.*

Fault correction is on hold until tomorrow due to lack of access to the location.

20. oktober 2025, 10:33 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

17. oktober 2025, 16:34 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

17. oktober 2025, 12:44 CET/CEST

Feilsøking pågår.*

Troubleshooting in progress.

17. oktober 2025, 07:50 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo, Olaf Schousveien

Feil som påvirker flere kunder

Feilsøking pågår

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Oslo, Olaf Schousveien

Referanse: CS6816007

Feilen inntraff: 19. oktober 2025, 14:15 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 21. oktober 2025, 19:00 CET/CEST

21. oktober 2025, 15:42 CET/CEST

På grunn av problemer med tilgang til en tekniker kan for øyeblikket ikke fortsette feilsøkingen. Vi jobber med å få tilgang til et sted som trengs for å fortsette feilsøkingen.*

Due to issues with access to a site technician is currently unable to continue troubleshooting. We are working on getting the access to a location needed to continue troubleshooting.

21. oktober 2025, 11:18 CET/CEST

Tekniker på stedet. Feilsøking pågår*

Technician on-site. Troubleshooting in progress

20. oktober 2025, 15:55 CET/CEST

Den estimerte reparasjonstiden er skjøvet tilbake fordi feilen var mer omfattende enn de opprinnelige estimatene.*

The estimated time of repair is pushed back because the fault was more substantial than initial estimates.

20. oktober 2025, 14:17 CET/CEST

Teknikeren venter på tilgang til stedet for å fortsette feilsøkingen.*

Technician is awaiting access to the location to continue troubleshooting.

20. oktober 2025, 09:31 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

19. oktober 2025, 19:23 CET/CEST

Feilretting er satt på vent til i morgen på grunn av manglende tilgang til stedet.*

Fault correction is on hold until tomorrow due to lack of access to the location.

19. oktober 2025, 14:22 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Tønsberg

Feil som påvirker flere kunder

Feilsøking pågår

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Tønsberg

Referanse: CS6822541

Feilen inntraff: 21. oktober 2025, 13:48 CET/CEST

Estimert rettetid: 22. oktober 2025, 02:00 CET/CEST

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 21. oktober 2025, 22:01 CET/CEST

21. oktober 2025, 14:09 CET/CEST

Underleverandøren vår har bekreftet et strømbrudd i nettverket deres, og de jobber med å feilsøke problemet.*

Our subprovider has confirmed an outage in their network and they are working on troubleshooting the issue.

21. oktober 2025, 14:01 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Løste driftsforstyrrelser

Lillestrøm

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Lillestrøm

Referanse: CS6817343

Feilen inntraff: 20. oktober 2025, 09:03 CET/CEST

Feil rettet: 20. oktober 2025, 09:30 CET/CEST

Siste oppdateringer

20. oktober 2025, 09:30 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Et kort avbrudd i tjenestene. Løsning: Strømbruddet er løst, og tjenestene er tilgjengelige igjen. Alle systemer fungerer som normalt.*

Incident resolved. Cause: A brief interruption in the services. Fix: The power outage has been resolved, and the services are available again. All systems are working as normal.

20. oktober 2025, 09:29 CET/CEST

Det er et pågående strømbrudd i området som påvirker GlobalConnect-utstyr. Strømleverandøren jobber med å løse problemet.*

There is an ongoing power network outage in the area affecting GlobalConnect equipment. Power supplier is working on solving the issue.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo Sorgenfrigata

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Oslo Sorgenfrigata

Referanse: CS6815542

Feilen inntraff: 18. oktober 2025, 10:55 CET/CEST

Feil rettet: 20. oktober 2025, 15:58 CET/CEST

Siste oppdateringer

20. oktober 2025, 15:46 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Et kort avbrudd i tjenestene. Løsning: Tjenestene ble gjenopprettet.*

Incident resolved. Cause: A brief interruption in the services. Fix: Services were restored.

20. oktober 2025, 09:29 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

20. oktober 2025, 09:19 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo - Enebakkveien

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Oslo - Enebakkveien

Referanse: CS6818654

Feilen inntraff: 20. oktober 2025, 11:56 CET/CEST

Feil rettet: 21. oktober 2025, 14:52 CET/CEST

Siste oppdateringer

21. oktober 2025, 14:51 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Feil optikk. Løsning: Defekt optikk byttet ut.*

Incident resolved. Cause: Faulty optics. Fix: Faulty optics replaced.

21. oktober 2025, 13:21 CET/CEST

Tilgang utgave til nettstedet. Teknikeren prøver å få tilgang.*

Acess issue to site. Technician is trying to gain access.

20. oktober 2025, 20:51 CET/CEST

En tekniker sendt for å fortsette feilsøkingen.*

A technician dispatched to continue troubleshooting.

20. oktober 2025, 20:47 CET/CEST

Feilsøking pågår.*

Troubleshooting in progress.

20. oktober 2025, 19:44 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo - Sørkedalsveien

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Feil på nettverkselement

Område: Oslo - Sørkedalsveien

Referanse: CS6820437

Feilen inntraff: 20. oktober 2025, 17:35 CET/CEST

Feil rettet: 20. oktober 2025, 20:59 CET/CEST

Siste oppdateringer

20. oktober 2025, 20:58 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Et kort avbrudd i tjenestene. Løsning: Tjenestene ble gjenopprettet.*

Incident resolved. Cause: A brief interruption in the services. Fix: Services were restored.

20. oktober 2025, 18:21 CET/CEST

Tekniker underveis.*

Technician en route.

20. oktober 2025, 17:55 CET/CEST

En tekniker sendt for å fortsette feilsøkingen.*

A technician dispatched to continue troubleshooting.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo - smedgata

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Oslo - smedgata

Referanse: CS6821494

Feilen inntraff: 21. oktober 2025, 09:34 CET/CEST

Feil rettet: 21. oktober 2025, 13:22 CET/CEST

Siste oppdateringer

21. oktober 2025, 13:22 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Lokal kraft. Løsning: Strømmen gjenopprettet.*

Incident resolved. Cause: Local power. Fix: Power restored.

21. oktober 2025, 10:32 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo, Trondheimsveien

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Power issue

Område: Oslo, Trondheimsveien

Referanse: CS6820719

Feilen inntraff: 20. oktober 2025, 22:43 CET/CEST

Feil rettet: 21. oktober 2025, 09:27 CET/CEST

Siste oppdateringer

21. oktober 2025, 09:26 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt strømproblem på stedet. Løsning: Strømmen ble gjenopprettet.*

Incident resolved. Cause: Local power issue on site. Fix: Power was restored.

21. oktober 2025, 05:29 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

21. oktober 2025, 05:22 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo, Trondheimsveien

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Oslo, Trondheimsveien

Referanse: CS6815761

Feilen inntraff: 18. oktober 2025, 21:50 CET/CEST

Feil rettet: 20. oktober 2025, 08:35 CET/CEST

Siste oppdateringer

20. oktober 2025, 08:34 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Et kort avbrudd i tjenestene. Løsning: Strømbruddet er løst, og tjenestene er tilgjengelige igjen. Alle systemer fungerer som normalt.*

Incident resolved. Cause: A brief interruption in the services. Fix: The power outage has been resolved, and the services are available again. All systems are working as normal.

19. oktober 2025, 05:09 CET/CEST

Tekniker bestilt for feilsøking mandag 2025-10-20.*

Technician ordered for troubleshooting on Monday 2025-10-20.

19. oktober 2025, 02:50 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Tromsø, Fembøringen

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Feil på nettverkselement

Område: Tromsø, Fembøringen

Referanse: CS6815387

Feilen inntraff: 18. oktober 2025, 02:26 CET/CEST

Feil rettet: 20. oktober 2025, 12:01 CET/CEST

Siste oppdateringer

20. oktober 2025, 12:00 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: En dårlig SFP-enhet Løsning: SFP-enheten ble rengjort.*

Incident resolved. Cause: A bad SFP unit Fix: The SFP unit was cleaned.

20. oktober 2025, 10:18 CET/CEST

Tekniker underveis*

Technician en route

18. oktober 2025, 06:48 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

trondheim-kalvskinnsgata

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Power issue

Område: trondheim-kalvskinnsgata

Referanse: CS6820424

Feilen inntraff: 20. oktober 2025, 17:34 CET/CEST

Feil rettet: 21. oktober 2025, 15:50 CET/CEST

Siste oppdateringer

21. oktober 2025, 15:48 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt strømproblem i bygget. Løsning: Bygningseier sendte elektrikere for å rette opp det lokale strømproblemet.*

Incident resolved. Cause: Local power issue in the building. Fix: Building owner sent electricians to correct the local power issue.

21. oktober 2025, 11:19 CET/CEST

Lokalt kraftarbeid pågår.*

Local power work ongoing.

21. oktober 2025, 05:28 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her