> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler
Driftsmeldinger
Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:
Pågående driftsforstyrrelser
Gratangen, Moanveien
Feil som påvirker flere kunder
Feilsøking pågår
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Gratangen, Moanveien
Referanse: CS6961302
Feilen inntraff: 5. desember 2025, 13:07 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 8. desember 2025, 12:14 CET/CEST
5. desember 2025, 14:26 CET/CEST
Feilkorrigering er satt på vent til mandag på grunn av manglende tilgang til stedet.*
Fault correction is on hold until Monday due to lack of access to the location.
5. desember 2025, 13:15 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Hammerfest, Strandgata
Feil som påvirker flere kunder
Tekniker ankommet. Fiberskjøting pågår.
Årsak til feil: Fiberbrudd
Område: Hammerfest, Strandgata
Referanse: CS6794290
Feilen inntraff: 10. oktober 2025, 18:39 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 8. desember 2025, 16:00 CET/CEST
5. desember 2025, 15:59 CET/CEST
Feilrettingen fortsetter og våre montører har avtalt oppmøte med resterened kunder.*
Feilrettingen fortsetter og våre montører har avtalt oppmøte med resterened kunder.
3. desember 2025, 14:24 CET/CEST
Feilrettingen fortsetter og våre montører sier at målet er å rette de resterende innen uken er omme. Kunder som gjenstår blir kontaktet en og en.*
Feilrettingen fortsetter og våre montører sier at målet er å rette de resterende innen uken er omme. Kunder som gjenstår blir kontaktet en og en.
1. desember 2025, 15:23 CET/CEST
Feilrettingen som ble utført gjennom helgen har brakt flere kunder tilbake på nett. Resterende saker håndteres fortløpende én etter én, og montør vil kontakte hver berørt kunde for å ferdigstille feilrettingen.*
Feilrettingen som ble utført gjennom helgen har brakt flere kunder tilbake på nett. Resterende saker håndteres fortløpende én etter én, og montør vil kontakte hver berørt kunde for å ferdigstille feilrettingen.
28. november 2025, 15:15 CET/CEST
Feilrettingen som har foregått i går og i dag har fått ytterligere kunder på nett, de som gjenstår vil fortsatt feilrettes en og en. Montør vil da ha behov for å komme i kontakt med hver enkelt for å fullføre feilrettingen.*
Feilrettingen som har foregått i går og i dag har fått ytterligere kunder på nett, de som gjenstår vil fortsatt feilrettes en og en. Montør vil da ha behov for å komme i kontakt med hver enkelt for å fullføre feilrettingen.
26. november 2025, 15:35 CET/CEST
Feilrettingen som har foregått i dag har fått flere kunder på nett, de som gjenstår vil feilrettes fortløpende en og en. Arbeidet vil fortsette til alle har fått tilbake tjenesten. Neste oppdatering kommer når feilen er rettet eller innen fredag kl.16.*
Feilrettingen som har foregått i dag har fått flere kunder på nett, de som gjenstår vil feilrettes fortløpende en og en. Arbeidet vil fortsette til alle har fått tilbake tjenesten. Neste oppdatering kommer når feilen er rettet eller innen fredag kl.16.
24. november 2025, 15:58 CET/CEST
Skjøtearbeidet som pågikk i helgen har fått ytterligere kunder på nett, men det gjenstår fortsatt noen. Arbeidet vil fortsette utover uken. Neste oppdatering kommer når feilen er rettet eller innen onsdag kl.16*
Skjøtearbeidet som pågikk i helgen har fått ytterligere kunder på nett, men det gjenstår fortsatt noen. Arbeidet vil fortsette utover uken. Neste oppdatering kommer når feilen er rettet eller innen onsdag kl.16
21. november 2025, 15:53 CET/CEST
Den siste fiberkabelen har nå blitt lagt og det jobbes med å skjøte denne. Dette vil pågå i kveld og i morgen, og det er forventet at flere får tilbake forbindelsen i løpet av morgendagen*
Den siste fiberkabelen har nå blitt lagt og det jobbes med å skjøte denne. Dette vil pågå i kveld og i morgen, og det er forventet at flere får tilbake forbindelsen i løpet av morgendagen
19. november 2025, 16:09 CET/CEST
Feilrettingen går sin gang og flere har nå kommet på nett i går og i dag. Arbeidet fortsetter gjennom uken for å få opp resterende linjer.*
Feilrettingen går sin gang og flere har nå kommet på nett i går og i dag. Arbeidet fortsetter gjennom uken for å få opp resterende linjer.
17. november 2025, 14:59 CET/CEST
Montørene har feilrettet gjennom helgen noe som har resultert i at flere nå har fått tilbake forbindelsen. Arbeidet fortsetter gjennom uken for å få opp resterende linjer. Kunder som nå gjenstår vil oppleve å få tilbake forbindelsen en og en utover uka.*
Montørene har feilrettet gjennom helgen noe som har resultert i at flere nå har fått tilbake forbindelsen. Arbeidet fortsetter gjennom uken for å få opp resterende linjer. Kunder som nå gjenstår vil oppleve å få tilbake forbindelsen en og en utover uka.
13. november 2025, 14:33 CET/CEST
De nødvendige kablene og utstyret som trengs for feilrettingen har nå ankommet og arbeidet er i gang. Planen er at feilrettingen vil pågå gjennom helgen.*
De nødvendige kablene og utstyret som trengs for feilrettingen har nå ankommet og arbeidet er i gang. Planen er at feilrettingen vil pågå gjennom helgen.
12. november 2025, 15:48 CET/CEST
Vårt team og underleverandører har jobbet kontinuerlig med å få på plass nye kabler og nødvendig utstyr, men leveransen har dessverre blitt forsinket på grunn av transportproblemer hos leverandøren. Vi forventer å ha kablene på plass innen kort tid, slik at feilretting kan starte umiddelbart.*
Vårt team og underleverandører har jobbet kontinuerlig med å få på plass nye kabler og nødvendig utstyr, men leveransen har dessverre blitt forsinket på grunn av transportproblemer hos leverandøren. Vi forventer å ha kablene på plass innen kort tid, slik at feilretting kan starte umiddelbart.
10. november 2025, 16:03 CET/CEST
Vår entreprenør venter nå på nødvendig utstyr og kabler, som skulle ankommet fredag i forrige uke, for å starte arbeidet med feilrettingen. Hovedfokuset er fortsatt å få alle på nett før resten av arbeidet blir utført. Hele arbeidet er fremdeles estimert å ta flere uker. Neste oppdatering kommer innen onsdag 12.11 kl. 16:00.*
Vår entreprenør venter nå på nødvendig utstyr og kabler, som skulle ankommet fredag i forrige uke, for å starte arbeidet med feilrettingen. Hovedfokuset er fortsatt å få alle på nett før resten av arbeidet blir utført. Hele arbeidet er fremdeles estimert å ta flere uker. Neste oppdatering kommer innen onsdag 12.11 kl. 16:00.
5. november 2025, 14:31 CET/CEST
Vår entreprenør planlegger å starte på det omfattende arbeidet førstkommende mandag 10.11.2025. Hovedfokuset i starten vil å få kundene på nett først og fremst før resten av arbeidet blir utført. Det er beregnet at det vil ta flere uker å ferdigstille hele arbeidet.*
Vår entreprenør planlegger å starte på det omfattende arbeidet førstkommende mandag 10.11.2025. Hovedfokuset i starten vil å få kundene på nett først og fremst før resten av arbeidet blir utført. Det er beregnet at det vil ta flere uker å ferdigstille hele arbeidet.
4. november 2025, 16:16 CET/CEST
Vi venter på ny status fra felt teknikker.*
Vi venter på ny status fra felt teknikker.
3. november 2025, 19:40 CET/CEST
Vi avventer tilbakemelding ifra entreprenør.*
Vi avventer tilbakemelding ifra entreprenør.
3. november 2025, 15:32 CET/CEST
Felt tekniker samler resurser for feilretting, og vil begynne feilretting så snart som mulig.*
Felt tekniker samler resurser for feilretting, og vil begynne feilretting så snart som mulig.
3. november 2025, 09:34 CET/CEST
Tekniker bestilt*
Technician ordered
31. oktober 2025, 11:54 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt. Planleggingen pågår fortsatt, og ingen estimert reparasjonstid er tilgjengelig ennå.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal. Planning is still ongoing and no estimated repair time is available yet.
30. oktober 2025, 15:03 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan korreksjonstiden være lengre enn normalt Vi opplever fortsatt forstyrrelser i nettverket.*
As the fault is more extensive than initially estimated, correction time may be longer than normal We are still experiencing disturbance in the network.
29. oktober 2025, 15:27 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
29. oktober 2025, 07:30 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan korreksjonstiden være lengre enn normalt*
As the fault is more extensive than initially estimated, correction time may be longer than normal
27. oktober 2025, 21:01 CET/CEST
Skaden er omfattende og reparasjonen vil være komplisert. På grunn av dette pågår planleggingen fortsatt, og ingen estimert reparasjonstid er tilgjengelig ennå.*
The damage is extensive and the repair will be complicated. Due to this, planning is still ongoing and no estimated repair time is available yet.
24. oktober 2025, 16:24 CET/CEST
Skaden er omfattende og reparasjonen vil være komplisert. På grunn av dette pågår planleggingen fortsatt, og ingen estimert reparasjonstid er tilgjengelig ennå. Vi håper å ha mer informative oppdateringer i begynnelsen av neste uke.*
The damage is extensive and the repair will be complicated. Due to this, planning is still ongoing and no estimated repair time is available yet. We hope to have more informative updates at the beginning of next week.
23. oktober 2025, 15:21 CET/CEST
Feltteknikere har vært i området i dag og følger opp status på planene for reparasjonen.*
Field technicians have been in the area today and are follow up status regarding the plans for the repair.
22. oktober 2025, 08:18 CET/CEST
På grunn av det pågående arbeidet etter brannen som skadet underleverandørkabelen, har reparasjonsarbeid ennå ikke kunnet finne sted. Feltteknikere besøker området i løpet av dagen i morgen for å følge opp status angående planene for reparasjonen, ytterligere oppdateringer vil komme da.*
Due to the ongoing work after the fire that damaged the subprovider cable, repair work has not yet been able to take place. Field technicians are visiting the area during the day tomorrow to follow up status regarding the plans for the repair, further updates will come then.
20. oktober 2025, 15:53 CET/CEST
Vi jobber med en løsning for den skadede fiberkabelen. Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
We are working on a solution for the damaged fiber cable. As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
20. oktober 2025, 09:48 CET/CEST
Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*
Damaged fiber cable within our subprovider's network.
18. oktober 2025, 16:20 CET/CEST
Den estimerte reparasjonstiden er skjøvet tilbake fordi feilen var mer omfattende enn de opprinnelige estimatene.*
The estimated time of repair is pushed back because the fault was more substantial than initial estimates.
17. oktober 2025, 18:26 CET/CEST
Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*
Damaged fiber cable within our subprovider's network.
17. oktober 2025, 14:17 CET/CEST
Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*
Damaged fiber cable within our subprovider's network.
17. oktober 2025, 11:22 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
16. oktober 2025, 17:02 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
16. oktober 2025, 13:05 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
15. oktober 2025, 16:20 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
15. oktober 2025, 10:20 CET/CEST
Kabelen har blitt skadet på grunn av brann. Restaureringstiden vil bli skjøvet tilbake ettersom myndighetene må undersøke området*
The cable has been damaged due to fire. Restoration time will be pushed back as authorities need to investigate the area
14. oktober 2025, 17:59 CET/CEST
Arbeidet fortsetter i morgen.*
Work will continue tomorrow.
13. oktober 2025, 16:28 CET/CEST
Teknikerarbeidet er satt på vent på grunn av nødvendig godkjenning fra myndighetene etter en brann som påvirker fiberkabelen. Arbeidet vil gjenopptas når det er klarert*
Technician work is on hold due to required clearance from authorities following a fire affecting the fiber cable. Work will resume once cleared
13. oktober 2025, 15:42 CET/CEST
Teknikerarbeidet er satt på vent på grunn av nødvendig godkjenning fra myndighetene etter en brann som påvirker fiberkabelen. Arbeidet fortsetter når det er klarert.*
Technician work is on hold due to required clearance from authorities following a fire affecting the fiber cable. Work will resume once cleared.
13. oktober 2025, 08:17 CET/CEST
Tekniker på stedet. Feilsøking pågår. Teknikeren har målt signalene og identifisert et potensielt kabelbrudd. De er på vei for å lokalisere feilen.*
Technician on-site. Troubleshooting in progress. The technician has measured the signals and identified a potential cable break. They are en route to locate the fault.
10. oktober 2025, 19:17 CET/CEST
Tekniker vil bli bestilt for videre feilsøking på stedet.*
Technician will be ordered for further troubleshooting on site.
10. oktober 2025, 19:10 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Hvam
Feil som påvirker flere kunder
Grunnet større feil vil rettetid være lengre enn normalt
Årsak til feil: Fiberbrudd
Område: Hvam
Referanse: CS6933469
Feilen inntraff: 26. november 2025, 15:26 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 8. desember 2025, 09:00 CET/CEST
5. desember 2025, 17:46 CET/CEST
Tekniker har fåttt reparert hovedfeilen, og vil reparere resterende følgeskader på Mandag.*
Tekniker har fåttt reparert hovedfeilen, og vil reparere resterende følgeskader på Mandag.
4. desember 2025, 19:12 CET/CEST
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon*
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon
4. desember 2025, 14:53 CET/CEST
Teknikker planlegger utreise til lokasjon for videre feilsøk på de resterende fiberen.*
Teknikker planlegger utreise til lokasjon for videre feilsøk på de resterende fiberen.
4. desember 2025, 08:59 CET/CEST
Teknikker vil reise ut igjen i dag for og rette de resterende tilkoblingene*
Teknikker vil reise ut igjen i dag for og rette de resterende tilkoblingene
3. desember 2025, 19:09 CET/CEST
Mesteparten av berørte er tilbake på nett, men det gjenstår en del arbeid for å å opp de resterende linjene.*
Mesteparten av berørte er tilbake på nett, men det gjenstår en del arbeid for å å opp de resterende linjene.
3. desember 2025, 14:37 CET/CEST
Teknikker er på stedet og jobber fortsatt med å rette feilen. De fleste kunder er nå tilbake på nett, men vi arbeider videre med de resterende tilkoblingene*
Teknikker er på stedet og jobber fortsatt med å rette feilen. De fleste kunder er nå tilbake på nett, men vi arbeider videre med de resterende tilkoblingene
3. desember 2025, 09:45 CET/CEST
Teknikker er tilbake på lokasjon for og videre arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er tilbake på lokasjon for og videre arbeider med en løsning på utfordringene
2. desember 2025, 19:10 CET/CEST
Teknikker er fortsatt på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er fortsatt på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene
2. desember 2025, 13:41 CET/CEST
Teknikker er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene
2. desember 2025, 10:07 CET/CEST
Teknikker er på vei til lokasjon for videre feilsøk*
Teknikker er på vei til lokasjon for videre feilsøk
1. desember 2025, 14:38 CET/CEST
Et brudd er funnet på en stor kabel i området*
A break has been found on a major cable in the area
1. desember 2025, 10:06 CET/CEST
Det har blitt funnet brudd på en større kabel i området*
Det har blitt funnet brudd på en større kabel i området
28. november 2025, 17:52 CET/CEST
Våre montører arbeider med å løse saken, men på grunn av høy belastning i området vil feilrettingen ta noe lengre tid enn forventet. Ny oppdatering kommer innen mandag kl. 10:00*
Våre montører arbeider med å løse saken, men på grunn av høy belastning i området vil feilrettingen ta noe lengre tid enn forventet. Ny oppdatering kommer innen mandag kl. 10:00
28. november 2025, 14:15 CET/CEST
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.*
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.
28. november 2025, 10:02 CET/CEST
Vi er i kontakt med montør, og forsøker å få løst saken så snart som mulig*
Vi er i kontakt med montør, og forsøker å få løst saken så snart som mulig
27. november 2025, 19:44 CET/CEST
Våre teknikere er på saken og jobber med en løsning på feilen. Neste oppdatering kommer innen kl 10:00*
Våre teknikere er på saken og jobber med en løsning på feilen. Neste oppdatering kommer innen kl 10:00
27. november 2025, 16:54 CET/CEST
Tekniker har lokalisert kabelkuttet og er i gang med feilretting.*
Tekniker har lokalisert kabelkuttet og er i gang med feilretting.
27. november 2025, 13:04 CET/CEST
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.*
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.
26. november 2025, 16:15 CET/CEST
Teknikeren bestilte.*
Technician ordered.
26. november 2025, 15:28 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd på grunn av kabelkutt.*
We currently have a network outage due to cable cut.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Markveien, Oslo
Feil som påvirker flere kunder
Tekniker bestilt
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Markveien, Oslo
Referanse: CS6958751
Feilen inntraff: 4. desember 2025, 21:02 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 8. desember 2025, 21:00 CET/CEST
5. desember 2025, 19:05 CET/CEST
Teknikker har planlagt reise ut igjen til lokasjon for videre feilsøk.*
Teknikker har planlagt reise ut igjen til lokasjon for videre feilsøk.
5. desember 2025, 14:50 CET/CEST
Teknikker er på vei til lokasjon for og arbeide videre med en løsning på utfordringene*
Teknikker er på vei til lokasjon for og arbeide videre med en løsning på utfordringene
5. desember 2025, 10:37 CET/CEST
Teknikker planlegger og reise ut igjen til lokasjon for videre feilsøk.*
Teknikker planlegger og reise ut igjen til lokasjon for videre feilsøk.
4. desember 2025, 21:21 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo Hammarfestgata
Feil som påvirker flere kunder
Reservedeler bestilt
Årsak til feil: Feil på nettverkselement
Område: Oslo Hammarfestgata
Referanse: CS6934162
Feilen inntraff: 26. november 2025, 21:02 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 6. desember 2025, 10:00 CET/CEST
5. desember 2025, 14:59 CET/CEST
Teknikker har dessverre ikke mottatt nytt utstyr*
Teknikker har dessverre ikke mottatt nytt utstyr
4. desember 2025, 08:55 CET/CEST
Årsak defekt utstyr. Nytt utstyr har blitt bestilt.*
Årsak defekt utstyr. Nytt utstyr har blitt bestilt.
3. desember 2025, 19:03 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider enda med en løsning på utfordringene.*
Montør er på lokasjon og arbeider enda med en løsning på utfordringene.
3. desember 2025, 15:33 CET/CEST
Teknikker er på vei til lokasjon for og arbeider med en løsning på utfordringene.*
Teknikker er på vei til lokasjon for og arbeider med en løsning på utfordringene.
3. desember 2025, 09:53 CET/CEST
Teknikker planlegger reise ut til lokasjon for og arbeider videre med en løsning på utfordringene*
Teknikker planlegger reise ut til lokasjon for og arbeider videre med en løsning på utfordringene
2. desember 2025, 13:58 CET/CEST
Teknikker har vært på lokasjon, det har blitt avtalt med lokal kontakt person om oppmøtet i morgen. Feilretting vil dermed bli gjennomført 03.12.2025*
Teknikker har vært på lokasjon, det har blitt avtalt med lokal kontakt person om oppmøtet i morgen. Feilretting vil dermed bli gjennomført 03.12.2025
2. desember 2025, 08:59 CET/CEST
Teknikker vil reise ut igjen i dag for videre feilsøk på lokasjon*
Teknikker vil reise ut igjen i dag for videre feilsøk på lokasjon
1. desember 2025, 16:42 CET/CEST
Tekniker jobber på lokasjon, men grunnet problemer med agang til alle nødvendige lokasjoner tar feilretting lengre tid enn antatt.*
Tekniker jobber på lokasjon, men grunnet problemer med agang til alle nødvendige lokasjoner tar feilretting lengre tid enn antatt.
1. desember 2025, 12:46 CET/CEST
Teknikker er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene
1. desember 2025, 10:00 CET/CEST
Teknikker er på vei ut til lokasjon for feilsøk*
Teknikker er på vei ut til lokasjon for feilsøk
28. november 2025, 17:58 CET/CEST
Våre montører arbeider med å løse saken, men på grunn av høy belastning i området vil feilrettingen ta noe lengre tid enn forventet. Ny oppdatering kommer innen mandag kl. 10:00.*
Våre montører arbeider med å løse saken, men på grunn av høy belastning i området vil feilrettingen ta noe lengre tid enn forventet. Ny oppdatering kommer innen mandag kl. 10:00.
28. november 2025, 14:16 CET/CEST
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.*
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.
28. november 2025, 10:00 CET/CEST
Vi er i kontakt med montør, og forsøker å få løst saken så snart som mulig*
Vi er i kontakt med montør, og forsøker å få løst saken så snart som mulig
27. november 2025, 19:51 CET/CEST
Vi avventer tilbakemelding fra tekniker om resterende kunder som er nede er mulig å løses i kveld eller om ytterligere feilretting må til.*
Vi avventer tilbakemelding fra tekniker om resterende kunder som er nede er mulig å løses i kveld eller om ytterligere feilretting må til.
27. november 2025, 15:49 CET/CEST
Montør informerer om at denne vil bli rettet iløpet av kvelden.*
Montør informerer om at denne vil bli rettet iløpet av kvelden.
27. november 2025, 09:11 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene.*
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene.
26. november 2025, 21:07 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo Harald Hårfagres gate
Feil som påvirker flere kunder
Grunnet større feil vil rettetid være lengre enn normalt
Årsak til feil: Fiberbrudd
Område: Oslo Harald Hårfagres gate
Referanse: CS6937192
Feilen inntraff: 27. november 2025, 14:03 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 6. desember 2025, 07:00 CET/CEST
5. desember 2025, 16:32 CET/CEST
Feilsøking er planlagt til å fortsette gjennom natten.*
Troubleshooting have been scheduled to continue throughout the night.
4. desember 2025, 19:09 CET/CEST
Vi jobber med planlegging av arbeid i kjernenettet for og rette feilen.*
Vi jobber med planlegging av arbeid i kjernenettet for og rette feilen.
4. desember 2025, 14:49 CET/CEST
Vi jobber med planlegging av arbeid i kjernenettet for og rette feilen.*
Vi jobber med planlegging av arbeid i kjernenettet for og rette feilen.
4. desember 2025, 08:35 CET/CEST
Vi har funnet en større feil enn først antatt og må dermed sette opp en plan for arbeid i kjerne nettet*
Vi har funnet en større feil enn først antatt og må dermed sette opp en plan for arbeid i kjerne nettet
3. desember 2025, 19:00 CET/CEST
Feilretting pågår, men grunnet flere utfordringer tar dette lengre tid enn antatt.*
Feilretting pågår, men grunnet flere utfordringer tar dette lengre tid enn antatt.
3. desember 2025, 15:37 CET/CEST
Teknikker er på vei til lokasjon for og arbeider med en løsning på utfordringene.*
Teknikker er på vei til lokasjon for og arbeider med en løsning på utfordringene.
3. desember 2025, 09:57 CET/CEST
Teknikker planlegger og reise ut til lokasjon for og arbeider videre med en løsning på utfordringene*
Teknikker planlegger og reise ut til lokasjon for og arbeider videre med en løsning på utfordringene
2. desember 2025, 08:52 CET/CEST
Teknikker vil gjennomføre feilrettning i kveld.*
Teknikker vil gjennomføre feilrettning i kveld.
1. desember 2025, 19:09 CET/CEST
Grunnet behov for tilgang til flere lokasjoner og større inngrep i nettet må det settes opp en plan for utførelse av feilretting.*
Grunnet behov for tilgang til flere lokasjoner og større inngrep i nettet må det settes opp en plan for utførelse av feilretting.
1. desember 2025, 14:31 CET/CEST
Teknikere jobber med tilgang til stedet for videre feilsøking*
Technicians work with access to location for further troubleshooting
1. desember 2025, 11:55 CET/CEST
Teknikker jobber med tilgang til lokasjon for videre feilsøk*
Teknikker jobber med tilgang til lokasjon for videre feilsøk
1. desember 2025, 08:45 CET/CEST
Teknikker er på vei tilbake til lokasjonen for videre feilsøk*
Teknikker er på vei tilbake til lokasjonen for videre feilsøk
30. november 2025, 17:17 CET/CEST
Feilsøking er planlagt til å fortsette gjennom natten.*
Troubleshooting have been scheduled to continue throughout the night.
30. november 2025, 06:20 CET/CEST
Vi har satt opp et servicevindu på dagtid, og en tekniker vil utføre ekstra feilsøking og restaurering i løpet av dagen.*
We've scheduled a service window during the day and a technician will perform additional troubleshooting and restoration work during the day.
28. november 2025, 15:44 CET/CEST
På bakgrunn av omfanget, så vil feilrettingen bli gjennomfort i natt.*
På bakgrunn av omfanget, så vil feilrettingen bli gjennomfort i natt.
28. november 2025, 11:35 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene.*
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene.
27. november 2025, 16:00 CET/CEST
Teknikeren bestilte.*
Technician ordered.
27. november 2025, 14:34 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Borrebækken
Feil som påvirker flere kunder
Tekniker bestilt
Årsak til feil: Strømarbeid
Område: Oslo, Borrebækken
Referanse: CS6959742
Feilen inntraff: 5. desember 2025, 08:28 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 6. desember 2025, 14:00 CET/CEST
5. desember 2025, 21:39 CET/CEST
Defekt utstyr er funnet. Vi vil bestille reservedel.*
Faulty equipment has been found. We will order replacement part.
5. desember 2025, 18:18 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt strømbrudd. Løsning: Strømbruddet er løst, og tjenestene er tilgjengelige igjen. Alle systemer fungerer som normalt.*
Incident resolved. Cause: Local power outage. Fix: The power outage has been resolved, and the services are available again. All systems are working as normal.
5. desember 2025, 15:02 CET/CEST
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting*
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting
5. desember 2025, 09:39 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Slemdal
Feil som påvirker flere kunder
Grunnet større feil vil rettetid være lengre enn normalt
Årsak til feil: Graveskade
Område: Oslo, Slemdal
Referanse: CS6858329
Feilen inntraff: 3. november 2025, 09:59 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 6. desember 2025, 13:00 CET/CEST
5. desember 2025, 20:29 CET/CEST
Feilsøking pågår fortsatt.*
Troubleshooting still in progress.
5. desember 2025, 15:04 CET/CEST
Teknikker er tilbake på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er tilbake på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene
5. desember 2025, 07:54 CET/CEST
Feilkorrigering pågår.*
Fault correction in progress.
4. desember 2025, 19:14 CET/CEST
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.*
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.
4. desember 2025, 15:38 CET/CEST
Teknikker er på vei til lokasjon for videre feilretting.*
Teknikker er på vei til lokasjon for videre feilretting.
3. desember 2025, 15:18 CET/CEST
Teknikker vil forsøke å rette bruddet i morgen.*
Teknikker vil forsøke å rette bruddet i morgen.
2. desember 2025, 15:17 CET/CEST
Vi er i gang med videre planlegging sammen med graver og teknikker for og kunne rette feilen på røret.*
Vi er i gang med videre planlegging sammen med graver og teknikker for og kunne rette feilen på røret.
2. desember 2025, 09:48 CET/CEST
Teknikker melder om at det enda er is i røret her, vi ser på mulige løsninger for at arbeidet kan starte.*
Teknikker melder om at det enda er is i røret her, vi ser på mulige løsninger for at arbeidet kan starte.
1. desember 2025, 16:02 CET/CEST
Vi håper på at nå over helgen så har isen tint i rørene slik at videre feilretting kan gjennomføres i ettermiddag*
Vi håper på at nå over helgen så har isen tint i rørene slik at videre feilretting kan gjennomføres i ettermiddag
28. november 2025, 15:28 CET/CEST
Montør har vært ute i dag, beklageligvis var rørene enda tette. De har god tro på at med plussgrader hele helgen, så vil de kunne rette feilen på mandag*
Montør har vært ute i dag, beklageligvis var rørene enda tette. De har god tro på at med plussgrader hele helgen, så vil de kunne rette feilen på mandag
27. november 2025, 09:08 CET/CEST
Montør har jobbet iherdig hele dagen med å rette feilen, grunnet is i noen rør så er feilretting satt på hold da det skal være mildvær som vil tine isen.*
Montør har jobbet iherdig hele dagen med å rette feilen, grunnet is i noen rør så er feilretting satt på hold da det skal være mildvær som vil tine isen.
25. november 2025, 14:25 CET/CEST
Montør vil fortsette på feilretting i morgen, de vil da måtte gå inn på eiendommen din for å re-etablere fiberkabel.*
Montør vil fortsette på feilretting i morgen, de vil da måtte gå inn på eiendommen din for å re-etablere fiberkabel.
25. november 2025, 09:17 CET/CEST
Arbeidet med å legge nye kabler vil starte idag.*
Arbeidet med å legge nye kabler vil starte idag.
24. november 2025, 18:25 CET/CEST
Felttekniker fant flere rør som var gravd over og deretter dekket til igjen etter arbeid. Vi skal legge nye rør og blåse ny fiber til alle berørte sluttkunder. Arbeidet fortsetter i morgen.*
Felttekniker fant flere rør som var gravd over og deretter dekket til igjen etter arbeid. Vi skal legge nye rør og blåse ny fiber til alle berørte sluttkunder. Arbeidet fortsetter i morgen.
24. november 2025, 14:11 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider enda med en løsning på utfordringene. Grunnet omfanget vil feilrettingen dessverre ta lengre tid enn normalt.*
Montør er på lokasjon og arbeider enda med en løsning på utfordringene. Grunnet omfanget vil feilrettingen dessverre ta lengre tid enn normalt.
24. november 2025, 09:34 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider med å rette de resterende linjene.*
Montør er på lokasjon og arbeider med å rette de resterende linjene.
22. november 2025, 20:34 CET/CEST
Den estimerte reparasjonstiden er utsatt fordi feilen var mer betydelig enn de opprinnelige estimatene.*
The estimated time of repair is pushed back because the fault was more substantial than initial estimates.
21. november 2025, 22:55 CET/CEST
En tekniker ble sendt ut for å fortsette feilsøkingen*
A technician dispatched to continue troubleshooting
21. november 2025, 19:12 CET/CEST
En tekniker ble sendt ut for å fortsette feilsøkingen*
A technician dispatched to continue troubleshooting
21. november 2025, 13:04 CET/CEST
Vi venter fortsatt på at montør skal ankomme stedet, men de har estimert å starte feilrettingen i dag.*
Vi venter fortsatt på at montør skal ankomme stedet, men de har estimert å starte feilrettingen i dag.
21. november 2025, 10:00 CET/CEST
Vi er i kontakt med entreprenør for å fikse de resterende 4 linjene, montør reiser ut og starter på feilretting så snart de er ferdige med jobben de er på nå.*
Vi er i kontakt med entreprenør for å fikse de resterende 4 linjene, montør reiser ut og starter på feilretting så snart de er ferdige med jobben de er på nå.
20. november 2025, 21:10 CET/CEST
Vi har ikke mottatt noen ny informasjon fra underleverandøren som jobber i området.*
We have not received any new information from the subcontractor who works in the area.
20. november 2025, 17:41 CET/CEST
Vi venter på ferdigstilling av fiberspleising*
Vi venter på ferdigstilling av fiberspleising
20. november 2025, 13:21 CET/CEST
Montør melder at de er ferdige med å blåse fiber kabel. Vi venter nå bare på at de skal få spleiset ferdig fiberkablene.*
Montør melder at de er ferdige med å blåse fiber kabel. Vi venter nå bare på at de skal få spleiset ferdig fiberkablene.
20. november 2025, 09:11 CET/CEST
De fleste linjene er rettet, og vi er i kontakt med montør for å få rettet de siste.*
De fleste linjene er rettet, og vi er i kontakt med montør for å få rettet de siste.
19. november 2025, 15:58 CET/CEST
Vi har ikke fått noe ny informasjon fra underentreprenøren som jobber i området.*
Vi har ikke fått noe ny informasjon fra underentreprenøren som jobber i området.
19. november 2025, 13:15 CET/CEST
Vår underentreprenør har gitt oss tilbakemelding om at de har gjennomført store deler av arbeidet.*
Vår underentreprenør har gitt oss tilbakemelding om at de har gjennomført store deler av arbeidet.
19. november 2025, 09:07 CET/CEST
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Montør vil fortsette jobben i dag med de som er fortsatt er uten internettforbindelse.*
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Montør vil fortsette jobben i dag med de som er fortsatt er uten internettforbindelse.
18. november 2025, 16:55 CET/CEST
Montør jobber med feilretting på lokasjon. Grunnet feilens art tar dette lenger tid enn antatt, og montør kan være nødt til å ta direkte kontakt med berørte for videre feilretting.*
Montør jobber med feilretting på lokasjon. Grunnet feilens art tar dette lenger tid enn antatt, og montør kan være nødt til å ta direkte kontakt med berørte for videre feilretting.
18. november 2025, 13:38 CET/CEST
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon*
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon
18. november 2025, 10:03 CET/CEST
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.*
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.
17. november 2025, 20:49 CET/CEST
Jobb satt på hold til i morgen tidelig hvor feilretting vil fortsette.*
Jobb satt på hold til i morgen tidelig hvor feilretting vil fortsette.
17. november 2025, 17:13 CET/CEST
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.*
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.
17. november 2025, 12:51 CET/CEST
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting igjen*
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting igjen
17. november 2025, 09:23 CET/CEST
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Montør er bestilt ut på nytt igjen og vi venter bare nå på at montøren skal reise ut igjen*
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Montør er bestilt ut på nytt igjen og vi venter bare nå på at montøren skal reise ut igjen
14. november 2025, 18:55 CET/CEST
Feilretting er satt på hold. Dette da det må kuttes opp asfalt for videre feilretting. Videre feilretting vil trolig fortsette i morgen.*
Feilretting er satt på hold. Dette da det må kuttes opp asfalt for videre feilretting. Videre feilretting vil trolig fortsette i morgen.
14. november 2025, 13:37 CET/CEST
Vi er i kontakt med entreprenør for å få løst saken. Saken tar dessverre lengre tid en vanlig grunnet omfanget*
Vi er i kontakt med entreprenør for å få løst saken. Saken tar dessverre lengre tid en vanlig grunnet omfanget
14. november 2025, 09:06 CET/CEST
Entreprenør jobber med å skaffe bistand fra noen som kan kutte asfalt og grave*
Entreprenør jobber med å skaffe bistand fra noen som kan kutte asfalt og grave
13. november 2025, 17:04 CET/CEST
Vi venter enda på at gravemaskin skal være tilgjengelig for å bistå til feilretting. Dessverre har vi ikke fått en oppdatert plan på når dette vil gjennomføres.*
Vi venter enda på at gravemaskin skal være tilgjengelig for å bistå til feilretting. Dessverre har vi ikke fått en oppdatert plan på når dette vil gjennomføres.
13. november 2025, 13:17 CET/CEST
Vi venter på at gravermaskin skal være tilgjengelig for å bistå vår montør.*
Vi venter på at gravermaskin skal være tilgjengelig for å bistå vår montør.
13. november 2025, 09:05 CET/CEST
Montør var ute å jobbet her igår, men måtte utsette arbeidet da de må grave i asfalt for å få blåst de gjennstående fiber kablene*
Montør var ute å jobbet her igår, men måtte utsette arbeidet da de må grave i asfalt for å få blåst de gjennstående fiber kablene
12. november 2025, 19:07 CET/CEST
Vi venter oppdatering fra montør.*
Vi venter oppdatering fra montør.
12. november 2025, 14:07 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene. Skjøting av fiber pågår.*
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene. Skjøting av fiber pågår.
12. november 2025, 10:06 CET/CEST
Montør som var ute igår/inatt fikk opp ca. halvparten av kundene. Montør er ute igjen nå og jobber med å få opp resten av kundene.*
Montør som var ute igår/inatt fikk opp ca. halvparten av kundene. Montør er ute igjen nå og jobber med å få opp resten av kundene.
11. november 2025, 18:21 CET/CEST
Ny montør er bestilt og feilrettingen vil fortsette i kveld.*
Ny montør er bestilt og feilrettingen vil fortsette i kveld.
11. november 2025, 13:01 CET/CEST
Feilretting har blitt utsatt grunnet mangel på utstyr, montør jobber med å skaffe materiell.*
Feilretting har blitt utsatt grunnet mangel på utstyr, montør jobber med å skaffe materiell.
11. november 2025, 08:51 CET/CEST
Montør er på ut til lokasjon igjen for å fortsette med feilrettingen.*
Montør er på ut til lokasjon igjen for å fortsette med feilrettingen.
10. november 2025, 18:44 CET/CEST
Montør jobber fremdeles med feilretting på lokasjon, men grunnet feilens art er dette spesielt tidskrevende.*
Montør jobber fremdeles med feilretting på lokasjon, men grunnet feilens art er dette spesielt tidskrevende.
10. november 2025, 14:06 CET/CEST
Tekniker er på lokasjon og jobber med skjøting av fiberkabel.*
Tekniker er på lokasjon og jobber med skjøting av fiberkabel.
10. november 2025, 09:10 CET/CEST
Montør er på vei til lokasjon igjen for å fortsette med feilretting.*
Montør er på vei til lokasjon igjen for å fortsette med feilretting.
9. november 2025, 10:50 CET/CEST
Vår underleverandør er foreløpig ikke i stand til å allokere ressurser til denne jobben. Vi vil holde deg informert og gi neste oppdatering så snart vi har mer informasjon. Takk for forståelsen.*
Our subcontractor is currently unable to allocate resources for this job. We will keep you informed and provide the next update as soon as we have more information. Thank you for your understanding.
8. november 2025, 18:55 CET/CEST
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi fortsatt ingen ny informasjon ennå.*
We are waiting to hear from our contractors. Unfortunately, we still don't have any new information yet.
8. november 2025, 11:52 CET/CEST
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi fortsatt ingen ny informasjon ennå.*
We are waiting to hear from our contractors. Unfortunately, we still don't have any new information yet.
7. november 2025, 19:06 CET/CEST
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi ikke noe ny informasjon enda. Neste oppdatering kommer i morgen kl. 10.00.*
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi ikke noe ny informasjon enda. Neste oppdatering kommer i morgen kl. 10.00.
7. november 2025, 15:12 CET/CEST
Vi fortsetter å jobbe med vår entreprenør for å finne en løsning på utfordringene.*
Vi fortsetter å jobbe med vår entreprenør for å finne en løsning på utfordringene.
7. november 2025, 10:10 CET/CEST
Vi er i kontakt med vår entreprenør og jobber med en løsning på saken.*
Vi er i kontakt med vår entreprenør og jobber med en løsning på saken.
6. november 2025, 17:15 CET/CEST
Vi venter på tilbakemelding fra vår entreprenør for når feilen kan rettes.*
We are waiting for feedback from our contractor for when the error can be corrected.
6. november 2025, 16:03 CET/CEST
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Vi avventer tilbakemelding fra våre teknikere angående gravingen som skal bli utført i området. Siden dette er asfalt så tar dette noe lengre enn vanlig. Neste oppdatering er klokken 21.00 i kveld.*
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Vi avventer tilbakemelding fra våre teknikere angående gravingen som skal bli utført i området. Siden dette er asfalt så tar dette noe lengre enn vanlig. Neste oppdatering er klokken 21.00 i kveld.
6. november 2025, 12:07 CET/CEST
Vi venter på tilbakemelding fra vår entreprenør for når feilen kan rettes. Årsaken til at feilrettingen tar lengre tid er blant annet at asfalten må graves opp.*
Vi venter på tilbakemelding fra vår entreprenør for når feilen kan rettes. Årsaken til at feilrettingen tar lengre tid er blant annet at asfalten må graves opp.
5. november 2025, 18:55 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
5. november 2025, 15:31 CET/CEST
Vi er i kontakt med installatøren og jobber med en løsning på feilen.*
We are in contact with the installer and are working on a solution to the error.
5. november 2025, 12:14 CET/CEST
Vi er i kontakt med montør og jobber med en løsning på feilen.*
Vi er i kontakt med montør og jobber med en løsning på feilen.
5. november 2025, 09:20 CET/CEST
Vi venter på at tekniker skal få bistand fra gravemaskin slik at feilrettingen kan fortsette.*
Vi venter på at tekniker skal få bistand fra gravemaskin slik at feilrettingen kan fortsette.
4. november 2025, 16:32 CET/CEST
Feilrettingen er utsatt da tekniker trenger bistand fra gravemaskin for å fortsette.*
Feilrettingen er utsatt da tekniker trenger bistand fra gravemaskin for å fortsette.
4. november 2025, 13:04 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene
4. november 2025, 07:44 CET/CEST
Montør måtte avslute arbeidet igår kveld da det er behov for bistand fra gravemaskin. Montør vil reise ut igjen i dag med gravemaskin for å fortsette feilretting.*
Montør måtte avslute arbeidet igår kveld da det er behov for bistand fra gravemaskin. Montør vil reise ut igjen i dag med gravemaskin for å fortsette feilretting.
3. november 2025, 18:21 CET/CEST
Vi venter respons fra felt teknikker, feilretting fortsetter.*
Vi venter respons fra felt teknikker, feilretting fortsetter.
3. november 2025, 14:06 CET/CEST
Tekniker bestilt.*
Technician ordered.
3. november 2025, 10:08 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med flere adresser i området. Feilsøk pågår.*
Vi har mistet kontakt med flere adresser i området. Feilsøk pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Tøyen
Feil som påvirker flere kunder
Reservedeler bestilt
Årsak til feil: Feil på nettverkselement
Område: Oslo, Tøyen
Referanse: CS6951253
Feilen inntraff: 3. desember 2025, 09:19 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 8. desember 2025, 12:00 CET/CEST
5. desember 2025, 19:42 CET/CEST
Venter på levering av erstatningsutstyr og deler.*
Awaiting delivery of replacement equipment and parts.
5. desember 2025, 14:56 CET/CEST
Teknikker har dessverre enda ikke mottatt nytt utstyr.*
Teknikker har dessverre enda ikke mottatt nytt utstyr.
4. desember 2025, 08:52 CET/CEST
Årsak defekt utstyr. Nytt utstyr har blitt bestilt*
Årsak defekt utstyr. Nytt utstyr har blitt bestilt
3. desember 2025, 19:05 CET/CEST
Montør er på vei til lokason for feilsøk.*
Montør er på vei til lokason for feilsøk.
3. desember 2025, 15:21 CET/CEST
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting*
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting
3. desember 2025, 09:21 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Løste driftsforstyrrelser
Bergen, Center
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Bergen, Center
Referanse: CS6951828
Feilen inntraff: 3. desember 2025, 11:06 CET/CEST
Feil rettet: 5. desember 2025, 08:26 CET/CEST
Siste oppdateringer
5. desember 2025, 08:25 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: En kort avbrudd i nettverkstjenestene. Løsning: Feilkorrigering på kabel.*
Incident resolved. Cause: A brief interruption in the network services. Fix: Fault correction on cable.
4. desember 2025, 20:31 CET/CEST
Feilen overvåkes til i morgen i påvente av bekreftelse fra vår underleverandør, de fleste skal nå ha fått tilbake tjenesten.*
Feilen overvåkes til i morgen i påvente av bekreftelse fra vår underleverandør, de fleste skal nå ha fått tilbake tjenesten.
4. desember 2025, 17:03 CET/CEST
Vår underleverandør har feilrettere på lokasjon nå.*
Vår underleverandør har feilrettere på lokasjon nå.
4. desember 2025, 07:48 CET/CEST
Pågående feilsøking*
Troubleshooting ongoing
3. desember 2025, 11:20 CET/CEST
En forstyrrelse oppdaget i nettverket til vår underleverandør. Feilsøking pågår fortsatt.*
A disturbance detected in our subprovider's network. Troubleshooting is ongoing.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Gratangen, Nordsiveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Gratangen, Nordsiveien
Referanse: CS6956423
Feilen inntraff: 4. desember 2025, 08:32 CET/CEST
Feil rettet: 4. desember 2025, 09:05 CET/CEST
Kløfta, Aagot Christophersens veg
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Power issue
Område: Kløfta, Aagot Christophersens veg
Referanse: CS6956394
Feilen inntraff: 4. desember 2025, 08:28 CET/CEST
Feil rettet: 4. desember 2025, 17:05 CET/CEST
Siste oppdateringer
4. desember 2025, 17:05 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokal strømbrudd mistenkes. Løsning: Strømbruddet er løst, og nettverkstjenestene er tilgjengelige igjen. Alle systemer fungerer som normalt.*
Incident resolved. Cause: Local power outage suspected. Fix: The power outage has been resolved, and the network services are available again. All systems are working as normal.
4. desember 2025, 09:14 CET/CEST
Årsak Strømbrudd. Estimert rettetid er satt til 04.12.2025 kl. 15:00.*
Årsak Strømbrudd. Estimert rettetid er satt til 04.12.2025 kl. 15:00.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Narvik
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Narvik
Referanse: CS6954536
Feilen inntraff: 4. desember 2025, 01:04 CET/CEST
Feil rettet: 4. desember 2025, 11:37 CET/CEST
Siste oppdateringer
4. desember 2025, 11:35 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Nettverkskortfeil Løsning: Omstartet nettverkskort*
Incident resolved. Cause: Network card failure Fix: Rebooted network card
4. desember 2025, 07:22 CET/CEST
Teknikeren bestilte.*
Technician ordered.
4. desember 2025, 05:57 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Vedlikehold
Område: Oslo
Referanse: CS6951994
Feilen inntraff: 3. desember 2025, 12:08 CET/CEST
Feil rettet: 4. desember 2025, 10:16 CET/CEST
Siste oppdateringer
4. desember 2025, 10:15 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Optikken viste seg å være defekt. Løsning: Defekt optikk byttet ut.*
Incident resolved. Cause: Optics was found to be faulty. Fix: Faulty optics replaced.
3. desember 2025, 22:31 CET/CEST
Venter på levering av erstatningsutstyr og deler.*
Awaiting delivery of replacement equipment and parts.
3. desember 2025, 12:19 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Brinken
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Brinken
Referanse: CS6960022
Feilen inntraff: 5. desember 2025, 09:25 CET/CEST
Feil rettet: 5. desember 2025, 12:57 CET/CEST
Siste oppdateringer
5. desember 2025, 12:56 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: En kort avbrudd i nettverkstjenestene. Løsning: Nettverkstjenester ble gjenopprettet uten handling.*
Incident resolved. Cause: A brief interruption in the network services. Fix: Network services were restored without action.
5. desember 2025, 09:46 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Dagalistien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Strømarbeid
Område: Oslo, Dagalistien
Referanse: CS6950477
Feilen inntraff: 3. desember 2025, 08:42 CET/CEST
Feil rettet: 3. desember 2025, 16:08 CET/CEST
Siste oppdateringer
3. desember 2025, 15:35 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Kraftarbeid. Løsning: Strømmen ble gjenopprettet.*
Incident resolved. Cause: Power work. Fix: Power was restored.
3. desember 2025, 10:54 CET/CEST
Årsak Strømbrudd. Estimert rettetid er satt til 03.12.2025 kl. 15:00.*
Årsak Strømbrudd. Estimert rettetid er satt til 03.12.2025 kl. 15:00.
3. desember 2025, 08:51 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Fredrikgladsgate
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Fredrikgladsgate
Referanse: CS6952020
Feilen inntraff: 3. desember 2025, 12:18 CET/CEST
Feil rettet: 3. desember 2025, 15:07 CET/CEST
Siste oppdateringer
3. desember 2025, 15:06 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: En kort avbrudd i nettverkstjenestene. Løsning: Nettverkstjenester ble gjenopprettet uten handling.*
Incident resolved. Cause: A brief interruption in the network services. Fix: Network services were restored without action.
3. desember 2025, 12:32 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Håkons gate
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Håkons gate
Referanse: CS6960041
Feilen inntraff: 5. desember 2025, 09:25 CET/CEST
Feil rettet: 5. desember 2025, 12:44 CET/CEST
Siste oppdateringer
5. desember 2025, 12:43 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: En kort avbrudd i nettverkstjenestene. Løsning: Nettverkstjenester ble gjenopprettet uten handling.*
Incident resolved. Cause: A brief interruption in the network services. Fix: Network services were restored without action.
5. desember 2025, 09:38 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Jens Bjelkes Gate
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Jens Bjelkes Gate
Referanse: CS6960083
Feilen inntraff: 5. desember 2025, 09:25 CET/CEST
Feil rettet: 5. desember 2025, 12:54 CET/CEST
Siste oppdateringer
5. desember 2025, 12:54 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: En kort avbrudd i nettverkstjenestene. Løsning: Nettverkstjenester ble gjenopprettet uten handling.*
Incident resolved. Cause: A brief interruption in the network services. Fix: Network services were restored without action.
5. desember 2025, 09:44 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, John G Mattesons Vei
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Strømarbeid
Område: Oslo, John G Mattesons Vei
Referanse: CS6960047
Feilen inntraff: 5. desember 2025, 09:25 CET/CEST
Feil rettet: 5. desember 2025, 14:46 CET/CEST
Siste oppdateringer
5. desember 2025, 14:46 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt kraftarbeid. Løsning: Kraftarbeidet er løst, og tjenestene er tilgjengelige igjen. Alle systemer fungerer som normalt.*
Incident resolved. Cause: Local power work. Fix: The power work has been resolved, and the services are available again. All systems are working as normal.
5. desember 2025, 09:43 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med flere sentraler i området, det foregår vedlikehold i strømnettet*
Vi har mistet kontakt med flere sentraler i området, det foregår vedlikehold i strømnettet
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Mosseveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Mosseveien
Referanse: CS6960023
Feilen inntraff: 5. desember 2025, 09:25 CET/CEST
Feil rettet: 5. desember 2025, 12:59 CET/CEST
Siste oppdateringer
5. desember 2025, 12:58 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: En kort avbrudd i nettverkstjenestene. Løsning: Nettverkstjenester ble gjenopprettet uten handling.*
Incident resolved. Cause: A brief interruption in the network services. Fix: Network services were restored without action.
5. desember 2025, 09:47 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Statsråd Mathiesens vei
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Strømarbeid
Område: Oslo, Statsråd Mathiesens vei
Referanse: CS6952080
Feilen inntraff: 3. desember 2025, 12:22 CET/CEST
Feil rettet: 4. desember 2025, 13:02 CET/CEST
Siste oppdateringer
3. desember 2025, 13:54 CET/CEST
Kjære kunde, Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internettforbindelse. Årsak arbeid i strømnettet.*
Kjære kunde, Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internettforbindelse. Årsak arbeid i strømnettet.
3. desember 2025, 12:41 CET/CEST
Årsak arbeid i strømnettet. Estimert rettetid er satt til 05.12.2025 kl. 15:00. Det kan se ut som arbeid blir gjennomført mellom kl. 08:00 – 15:00 frem til 05.12.*
Årsak arbeid i strømnettet. Estimert rettetid er satt til 05.12.2025 kl. 15:00. Det kan se ut som arbeid blir gjennomført mellom kl. 08:00 – 15:00 frem til 05.12.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Trondheimsveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Trondheimsveien
Referanse: CS6960836
Feilen inntraff: 5. desember 2025, 11:38 CET/CEST
Feil rettet: 5. desember 2025, 19:29 CET/CEST
Siste oppdateringer
5. desember 2025, 19:29 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokal strømbrudd mistenkes. Løsning: Strømbruddet er løst, og tjenestene er tilgjengelige igjen. Alle systemer fungerer som normalt.*
Incident resolved. Cause: Local power outage suspected. Fix: The power outage has been resolved, and the services are available again. All systems are working as normal.
5. desember 2025, 14:57 CET/CEST
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting*
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting
5. desember 2025, 11:45 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Tromsø, Balsfjordvinden
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Feil på nettverkselement
Område: Tromsø, Balsfjordvinden
Referanse: CS6958125
Feilen inntraff: 4. desember 2025, 15:01 CET/CEST
Feil rettet: 5. desember 2025, 17:56 CET/CEST
Siste oppdateringer
5. desember 2025, 17:55 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Feil nettverkselement. Løsning: Defekt nettverkselement ble byttet ut.*
Incident resolved. Cause: Faulty network element. Fix: Faulty network element was replaced.
4. desember 2025, 19:19 CET/CEST
Vi er i kontakt med montør, og forsøker å få løst saken så snart som mulig*
Vi er i kontakt med montør, og forsøker å få løst saken så snart som mulig
4. desember 2025, 15:28 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med flere sentraler i området, feilsøking pågår*
Vi har mistet kontakt med flere sentraler i området, feilsøking pågår
*Denne teksten er maskinoversatt.
Tromsø, Hamneneset
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Tromsø, Hamneneset
Referanse: CS6957040
Feilen inntraff: 4. desember 2025, 09:51 CET/CEST
Feil rettet: 4. desember 2025, 10:33 CET/CEST
Siste oppdateringer
4. desember 2025, 10:15 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området
*Denne teksten er maskinoversatt.
Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss
Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon
Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura
Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV
Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.
Er du bedriftskunde? Klikk her