> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler
Driftsmeldinger
Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:
Pågående driftsforstyrrelser
Gamle Sånervei
Feil som påvirker flere kunder
Tekniker bestilt
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Gamle Sånervei
Referanse: CS6921575
Feilen inntraff: 21. november 2025, 20:54 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 22. november 2025, 12:00 CET/CEST
22. november 2025, 04:25 CET/CEST
Teknikeren bestilte.*
Technician ordered.
21. november 2025, 21:02 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Hammerfest, Strandgata
Feil som påvirker flere kunder
Tekniker ankommet. Fiberskjøting pågår.
Årsak til feil: Fiberbrudd
Område: Hammerfest, Strandgata
Referanse: CS6794290
Feilen inntraff: 10. oktober 2025, 18:39 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 24. november 2025, 16:00 CET/CEST
21. november 2025, 15:53 CET/CEST
Den siste fiberkabelen har nå blitt lagt og det jobbes med å skjøte denne. Dette vil pågå i kveld og i morgen, og det er forventet at flere får tilbake forbindelsen i løpet av morgendagen*
Den siste fiberkabelen har nå blitt lagt og det jobbes med å skjøte denne. Dette vil pågå i kveld og i morgen, og det er forventet at flere får tilbake forbindelsen i løpet av morgendagen
19. november 2025, 16:09 CET/CEST
Feilrettingen går sin gang og flere har nå kommet på nett i går og i dag. Arbeidet fortsetter gjennom uken for å få opp resterende linjer.*
Feilrettingen går sin gang og flere har nå kommet på nett i går og i dag. Arbeidet fortsetter gjennom uken for å få opp resterende linjer.
17. november 2025, 14:59 CET/CEST
Montørene har feilrettet gjennom helgen noe som har resultert i at flere nå har fått tilbake forbindelsen. Arbeidet fortsetter gjennom uken for å få opp resterende linjer. Kunder som nå gjenstår vil oppleve å få tilbake forbindelsen en og en utover uka.*
Montørene har feilrettet gjennom helgen noe som har resultert i at flere nå har fått tilbake forbindelsen. Arbeidet fortsetter gjennom uken for å få opp resterende linjer. Kunder som nå gjenstår vil oppleve å få tilbake forbindelsen en og en utover uka.
13. november 2025, 14:33 CET/CEST
De nødvendige kablene og utstyret som trengs for feilrettingen har nå ankommet og arbeidet er i gang. Planen er at feilrettingen vil pågå gjennom helgen.*
De nødvendige kablene og utstyret som trengs for feilrettingen har nå ankommet og arbeidet er i gang. Planen er at feilrettingen vil pågå gjennom helgen.
12. november 2025, 15:48 CET/CEST
Vårt team og underleverandører har jobbet kontinuerlig med å få på plass nye kabler og nødvendig utstyr, men leveransen har dessverre blitt forsinket på grunn av transportproblemer hos leverandøren. Vi forventer å ha kablene på plass innen kort tid, slik at feilretting kan starte umiddelbart.*
Vårt team og underleverandører har jobbet kontinuerlig med å få på plass nye kabler og nødvendig utstyr, men leveransen har dessverre blitt forsinket på grunn av transportproblemer hos leverandøren. Vi forventer å ha kablene på plass innen kort tid, slik at feilretting kan starte umiddelbart.
10. november 2025, 16:03 CET/CEST
Vår entreprenør venter nå på nødvendig utstyr og kabler, som skulle ankommet fredag i forrige uke, for å starte arbeidet med feilrettingen. Hovedfokuset er fortsatt å få alle på nett før resten av arbeidet blir utført. Hele arbeidet er fremdeles estimert å ta flere uker. Neste oppdatering kommer innen onsdag 12.11 kl. 16:00.*
Vår entreprenør venter nå på nødvendig utstyr og kabler, som skulle ankommet fredag i forrige uke, for å starte arbeidet med feilrettingen. Hovedfokuset er fortsatt å få alle på nett før resten av arbeidet blir utført. Hele arbeidet er fremdeles estimert å ta flere uker. Neste oppdatering kommer innen onsdag 12.11 kl. 16:00.
5. november 2025, 14:31 CET/CEST
Vår entreprenør planlegger å starte på det omfattende arbeidet førstkommende mandag 10.11.2025. Hovedfokuset i starten vil å få kundene på nett først og fremst før resten av arbeidet blir utført. Det er beregnet at det vil ta flere uker å ferdigstille hele arbeidet.*
Vår entreprenør planlegger å starte på det omfattende arbeidet førstkommende mandag 10.11.2025. Hovedfokuset i starten vil å få kundene på nett først og fremst før resten av arbeidet blir utført. Det er beregnet at det vil ta flere uker å ferdigstille hele arbeidet.
4. november 2025, 16:16 CET/CEST
Vi venter på ny status fra felt teknikker.*
Vi venter på ny status fra felt teknikker.
3. november 2025, 19:40 CET/CEST
Vi avventer tilbakemelding ifra entreprenør.*
Vi avventer tilbakemelding ifra entreprenør.
3. november 2025, 15:32 CET/CEST
Felt tekniker samler resurser for feilretting, og vil begynne feilretting så snart som mulig.*
Felt tekniker samler resurser for feilretting, og vil begynne feilretting så snart som mulig.
3. november 2025, 09:34 CET/CEST
Tekniker bestilt*
Technician ordered
31. oktober 2025, 11:54 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt. Planleggingen pågår fortsatt, og ingen estimert reparasjonstid er tilgjengelig ennå.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal. Planning is still ongoing and no estimated repair time is available yet.
30. oktober 2025, 15:03 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan korreksjonstiden være lengre enn normalt Vi opplever fortsatt forstyrrelser i nettverket.*
As the fault is more extensive than initially estimated, correction time may be longer than normal We are still experiencing disturbance in the network.
29. oktober 2025, 15:27 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
29. oktober 2025, 07:30 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan korreksjonstiden være lengre enn normalt*
As the fault is more extensive than initially estimated, correction time may be longer than normal
27. oktober 2025, 21:01 CET/CEST
Skaden er omfattende og reparasjonen vil være komplisert. På grunn av dette pågår planleggingen fortsatt, og ingen estimert reparasjonstid er tilgjengelig ennå.*
The damage is extensive and the repair will be complicated. Due to this, planning is still ongoing and no estimated repair time is available yet.
24. oktober 2025, 16:24 CET/CEST
Skaden er omfattende og reparasjonen vil være komplisert. På grunn av dette pågår planleggingen fortsatt, og ingen estimert reparasjonstid er tilgjengelig ennå. Vi håper å ha mer informative oppdateringer i begynnelsen av neste uke.*
The damage is extensive and the repair will be complicated. Due to this, planning is still ongoing and no estimated repair time is available yet. We hope to have more informative updates at the beginning of next week.
23. oktober 2025, 15:21 CET/CEST
Feltteknikere har vært i området i dag og følger opp status på planene for reparasjonen.*
Field technicians have been in the area today and are follow up status regarding the plans for the repair.
22. oktober 2025, 08:18 CET/CEST
På grunn av det pågående arbeidet etter brannen som skadet underleverandørkabelen, har reparasjonsarbeid ennå ikke kunnet finne sted. Feltteknikere besøker området i løpet av dagen i morgen for å følge opp status angående planene for reparasjonen, ytterligere oppdateringer vil komme da.*
Due to the ongoing work after the fire that damaged the subprovider cable, repair work has not yet been able to take place. Field technicians are visiting the area during the day tomorrow to follow up status regarding the plans for the repair, further updates will come then.
20. oktober 2025, 15:53 CET/CEST
Vi jobber med en løsning for den skadede fiberkabelen. Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
We are working on a solution for the damaged fiber cable. As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
20. oktober 2025, 09:48 CET/CEST
Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*
Damaged fiber cable within our subprovider's network.
18. oktober 2025, 16:20 CET/CEST
Den estimerte reparasjonstiden er skjøvet tilbake fordi feilen var mer omfattende enn de opprinnelige estimatene.*
The estimated time of repair is pushed back because the fault was more substantial than initial estimates.
17. oktober 2025, 18:26 CET/CEST
Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*
Damaged fiber cable within our subprovider's network.
17. oktober 2025, 14:17 CET/CEST
Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*
Damaged fiber cable within our subprovider's network.
17. oktober 2025, 11:22 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
16. oktober 2025, 17:02 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
16. oktober 2025, 13:05 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
15. oktober 2025, 16:20 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
15. oktober 2025, 10:20 CET/CEST
Kabelen har blitt skadet på grunn av brann. Restaureringstiden vil bli skjøvet tilbake ettersom myndighetene må undersøke området*
The cable has been damaged due to fire. Restoration time will be pushed back as authorities need to investigate the area
14. oktober 2025, 17:59 CET/CEST
Arbeidet fortsetter i morgen.*
Work will continue tomorrow.
13. oktober 2025, 16:28 CET/CEST
Teknikerarbeidet er satt på vent på grunn av nødvendig godkjenning fra myndighetene etter en brann som påvirker fiberkabelen. Arbeidet vil gjenopptas når det er klarert*
Technician work is on hold due to required clearance from authorities following a fire affecting the fiber cable. Work will resume once cleared
13. oktober 2025, 15:42 CET/CEST
Teknikerarbeidet er satt på vent på grunn av nødvendig godkjenning fra myndighetene etter en brann som påvirker fiberkabelen. Arbeidet fortsetter når det er klarert.*
Technician work is on hold due to required clearance from authorities following a fire affecting the fiber cable. Work will resume once cleared.
13. oktober 2025, 08:17 CET/CEST
Tekniker på stedet. Feilsøking pågår. Teknikeren har målt signalene og identifisert et potensielt kabelbrudd. De er på vei for å lokalisere feilen.*
Technician on-site. Troubleshooting in progress. The technician has measured the signals and identified a potential cable break. They are en route to locate the fault.
10. oktober 2025, 19:17 CET/CEST
Tekniker vil bli bestilt for videre feilsøking på stedet.*
Technician will be ordered for further troubleshooting on site.
10. oktober 2025, 19:10 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo Tønsberggata
Feil som påvirker flere kunder
Feilsøking pågår
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo Tønsberggata
Referanse: CS6921059
Feilen inntraff: 21. november 2025, 15:14 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 22. november 2025, 10:00 CET/CEST
21. november 2025, 19:45 CET/CEST
På grunn av høy belastning i området vil feilrettingen ta noe lengre tid enn forventet.*
På grunn av høy belastning i området vil feilrettingen ta noe lengre tid enn forventet.
21. november 2025, 15:16 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Slemdal
Feil som påvirker flere kunder
Tekniker bestilt
Årsak til feil: Graveskade
Område: Oslo, Slemdal
Referanse: CS6858329
Feilen inntraff: 3. november 2025, 09:59 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 22. november 2025, 10:30 CET/CEST
21. november 2025, 22:55 CET/CEST
En tekniker ble sendt ut for å fortsette feilsøkingen*
A technician dispatched to continue troubleshooting
21. november 2025, 19:12 CET/CEST
En tekniker ble sendt ut for å fortsette feilsøkingen*
A technician dispatched to continue troubleshooting
21. november 2025, 13:04 CET/CEST
Vi venter fortsatt på at montør skal ankomme stedet, men de har estimert å starte feilrettingen i dag.*
Vi venter fortsatt på at montør skal ankomme stedet, men de har estimert å starte feilrettingen i dag.
21. november 2025, 10:00 CET/CEST
Vi er i kontakt med entreprenør for å fikse de resterende 4 linjene, montør reiser ut og starter på feilretting så snart de er ferdige med jobben de er på nå.*
Vi er i kontakt med entreprenør for å fikse de resterende 4 linjene, montør reiser ut og starter på feilretting så snart de er ferdige med jobben de er på nå.
20. november 2025, 21:10 CET/CEST
Vi har ikke mottatt noen ny informasjon fra underleverandøren som jobber i området.*
We have not received any new information from the subcontractor who works in the area.
20. november 2025, 17:41 CET/CEST
Vi venter på ferdigstilling av fiberspleising*
Vi venter på ferdigstilling av fiberspleising
20. november 2025, 13:21 CET/CEST
Montør melder at de er ferdige med å blåse fiber kabel. Vi venter nå bare på at de skal få spleiset ferdig fiberkablene.*
Montør melder at de er ferdige med å blåse fiber kabel. Vi venter nå bare på at de skal få spleiset ferdig fiberkablene.
20. november 2025, 09:11 CET/CEST
De fleste linjene er rettet, og vi er i kontakt med montør for å få rettet de siste.*
De fleste linjene er rettet, og vi er i kontakt med montør for å få rettet de siste.
19. november 2025, 15:58 CET/CEST
Vi har ikke fått noe ny informasjon fra underentreprenøren som jobber i området.*
Vi har ikke fått noe ny informasjon fra underentreprenøren som jobber i området.
19. november 2025, 13:15 CET/CEST
Vår underentreprenør har gitt oss tilbakemelding om at de har gjennomført store deler av arbeidet.*
Vår underentreprenør har gitt oss tilbakemelding om at de har gjennomført store deler av arbeidet.
19. november 2025, 09:07 CET/CEST
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Montør vil fortsette jobben i dag med de som er fortsatt er uten internettforbindelse.*
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Montør vil fortsette jobben i dag med de som er fortsatt er uten internettforbindelse.
18. november 2025, 16:55 CET/CEST
Montør jobber med feilretting på lokasjon. Grunnet feilens art tar dette lenger tid enn antatt, og montør kan være nødt til å ta direkte kontakt med berørte for videre feilretting.*
Montør jobber med feilretting på lokasjon. Grunnet feilens art tar dette lenger tid enn antatt, og montør kan være nødt til å ta direkte kontakt med berørte for videre feilretting.
18. november 2025, 13:38 CET/CEST
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon*
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon
18. november 2025, 10:03 CET/CEST
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.*
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.
17. november 2025, 20:49 CET/CEST
Jobb satt på hold til i morgen tidelig hvor feilretting vil fortsette.*
Jobb satt på hold til i morgen tidelig hvor feilretting vil fortsette.
17. november 2025, 17:13 CET/CEST
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.*
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.
17. november 2025, 12:51 CET/CEST
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting igjen*
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting igjen
17. november 2025, 09:23 CET/CEST
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Montør er bestilt ut på nytt igjen og vi venter bare nå på at montøren skal reise ut igjen*
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Montør er bestilt ut på nytt igjen og vi venter bare nå på at montøren skal reise ut igjen
14. november 2025, 18:55 CET/CEST
Feilretting er satt på hold. Dette da det må kuttes opp asfalt for videre feilretting. Videre feilretting vil trolig fortsette i morgen.*
Feilretting er satt på hold. Dette da det må kuttes opp asfalt for videre feilretting. Videre feilretting vil trolig fortsette i morgen.
14. november 2025, 13:37 CET/CEST
Vi er i kontakt med entreprenør for å få løst saken. Saken tar dessverre lengre tid en vanlig grunnet omfanget*
Vi er i kontakt med entreprenør for å få løst saken. Saken tar dessverre lengre tid en vanlig grunnet omfanget
14. november 2025, 09:06 CET/CEST
Entreprenør jobber med å skaffe bistand fra noen som kan kutte asfalt og grave*
Entreprenør jobber med å skaffe bistand fra noen som kan kutte asfalt og grave
13. november 2025, 17:04 CET/CEST
Vi venter enda på at gravemaskin skal være tilgjengelig for å bistå til feilretting. Dessverre har vi ikke fått en oppdatert plan på når dette vil gjennomføres.*
Vi venter enda på at gravemaskin skal være tilgjengelig for å bistå til feilretting. Dessverre har vi ikke fått en oppdatert plan på når dette vil gjennomføres.
13. november 2025, 13:17 CET/CEST
Vi venter på at gravermaskin skal være tilgjengelig for å bistå vår montør.*
Vi venter på at gravermaskin skal være tilgjengelig for å bistå vår montør.
13. november 2025, 09:05 CET/CEST
Montør var ute å jobbet her igår, men måtte utsette arbeidet da de må grave i asfalt for å få blåst de gjennstående fiber kablene*
Montør var ute å jobbet her igår, men måtte utsette arbeidet da de må grave i asfalt for å få blåst de gjennstående fiber kablene
12. november 2025, 19:07 CET/CEST
Vi venter oppdatering fra montør.*
Vi venter oppdatering fra montør.
12. november 2025, 14:07 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene. Skjøting av fiber pågår.*
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene. Skjøting av fiber pågår.
12. november 2025, 10:06 CET/CEST
Montør som var ute igår/inatt fikk opp ca. halvparten av kundene. Montør er ute igjen nå og jobber med å få opp resten av kundene.*
Montør som var ute igår/inatt fikk opp ca. halvparten av kundene. Montør er ute igjen nå og jobber med å få opp resten av kundene.
11. november 2025, 18:21 CET/CEST
Ny montør er bestilt og feilrettingen vil fortsette i kveld.*
Ny montør er bestilt og feilrettingen vil fortsette i kveld.
11. november 2025, 13:01 CET/CEST
Feilretting har blitt utsatt grunnet mangel på utstyr, montør jobber med å skaffe materiell.*
Feilretting har blitt utsatt grunnet mangel på utstyr, montør jobber med å skaffe materiell.
11. november 2025, 08:51 CET/CEST
Montør er på ut til lokasjon igjen for å fortsette med feilrettingen.*
Montør er på ut til lokasjon igjen for å fortsette med feilrettingen.
10. november 2025, 18:44 CET/CEST
Montør jobber fremdeles med feilretting på lokasjon, men grunnet feilens art er dette spesielt tidskrevende.*
Montør jobber fremdeles med feilretting på lokasjon, men grunnet feilens art er dette spesielt tidskrevende.
10. november 2025, 14:06 CET/CEST
Tekniker er på lokasjon og jobber med skjøting av fiberkabel.*
Tekniker er på lokasjon og jobber med skjøting av fiberkabel.
10. november 2025, 09:10 CET/CEST
Montør er på vei til lokasjon igjen for å fortsette med feilretting.*
Montør er på vei til lokasjon igjen for å fortsette med feilretting.
9. november 2025, 10:50 CET/CEST
Vår underleverandør er foreløpig ikke i stand til å allokere ressurser til denne jobben. Vi vil holde deg informert og gi neste oppdatering så snart vi har mer informasjon. Takk for forståelsen.*
Our subcontractor is currently unable to allocate resources for this job. We will keep you informed and provide the next update as soon as we have more information. Thank you for your understanding.
8. november 2025, 18:55 CET/CEST
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi fortsatt ingen ny informasjon ennå.*
We are waiting to hear from our contractors. Unfortunately, we still don't have any new information yet.
8. november 2025, 11:52 CET/CEST
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi fortsatt ingen ny informasjon ennå.*
We are waiting to hear from our contractors. Unfortunately, we still don't have any new information yet.
7. november 2025, 19:06 CET/CEST
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi ikke noe ny informasjon enda. Neste oppdatering kommer i morgen kl. 10.00.*
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi ikke noe ny informasjon enda. Neste oppdatering kommer i morgen kl. 10.00.
7. november 2025, 15:12 CET/CEST
Vi fortsetter å jobbe med vår entreprenør for å finne en løsning på utfordringene.*
Vi fortsetter å jobbe med vår entreprenør for å finne en løsning på utfordringene.
7. november 2025, 10:10 CET/CEST
Vi er i kontakt med vår entreprenør og jobber med en løsning på saken.*
Vi er i kontakt med vår entreprenør og jobber med en løsning på saken.
6. november 2025, 17:15 CET/CEST
Vi venter på tilbakemelding fra vår entreprenør for når feilen kan rettes.*
We are waiting for feedback from our contractor for when the error can be corrected.
6. november 2025, 16:03 CET/CEST
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Vi avventer tilbakemelding fra våre teknikere angående gravingen som skal bli utført i området. Siden dette er asfalt så tar dette noe lengre enn vanlig. Neste oppdatering er klokken 21.00 i kveld.*
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Vi avventer tilbakemelding fra våre teknikere angående gravingen som skal bli utført i området. Siden dette er asfalt så tar dette noe lengre enn vanlig. Neste oppdatering er klokken 21.00 i kveld.
6. november 2025, 12:07 CET/CEST
Vi venter på tilbakemelding fra vår entreprenør for når feilen kan rettes. Årsaken til at feilrettingen tar lengre tid er blant annet at asfalten må graves opp.*
Vi venter på tilbakemelding fra vår entreprenør for når feilen kan rettes. Årsaken til at feilrettingen tar lengre tid er blant annet at asfalten må graves opp.
5. november 2025, 18:55 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
5. november 2025, 15:31 CET/CEST
Vi er i kontakt med installatøren og jobber med en løsning på feilen.*
We are in contact with the installer and are working on a solution to the error.
5. november 2025, 12:14 CET/CEST
Vi er i kontakt med montør og jobber med en løsning på feilen.*
Vi er i kontakt med montør og jobber med en løsning på feilen.
5. november 2025, 09:20 CET/CEST
Vi venter på at tekniker skal få bistand fra gravemaskin slik at feilrettingen kan fortsette.*
Vi venter på at tekniker skal få bistand fra gravemaskin slik at feilrettingen kan fortsette.
4. november 2025, 16:32 CET/CEST
Feilrettingen er utsatt da tekniker trenger bistand fra gravemaskin for å fortsette.*
Feilrettingen er utsatt da tekniker trenger bistand fra gravemaskin for å fortsette.
4. november 2025, 13:04 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene
4. november 2025, 07:44 CET/CEST
Montør måtte avslute arbeidet igår kveld da det er behov for bistand fra gravemaskin. Montør vil reise ut igjen i dag med gravemaskin for å fortsette feilretting.*
Montør måtte avslute arbeidet igår kveld da det er behov for bistand fra gravemaskin. Montør vil reise ut igjen i dag med gravemaskin for å fortsette feilretting.
3. november 2025, 18:21 CET/CEST
Vi venter respons fra felt teknikker, feilretting fortsetter.*
Vi venter respons fra felt teknikker, feilretting fortsetter.
3. november 2025, 14:06 CET/CEST
Tekniker bestilt.*
Technician ordered.
3. november 2025, 10:08 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med flere adresser i området. Feilsøk pågår.*
Vi har mistet kontakt med flere adresser i området. Feilsøk pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Vestby & Son, Via Fiber
Feil som påvirker flere kunder
Feilsøking pågår
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Vestby & Son, Via Fiber
Referanse: CS6918561
Feilen inntraff: 20. november 2025, 18:26 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 24. november 2025, 12:30 CET/CEST
21. november 2025, 18:10 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd hos underleverandøren vår. Feilsøking pågår.**
We currently have a network outage at our subcontractor. Troubleshooting is in progress.*
21. november 2025, 16:01 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd hos vår underleverandør. Feilsøking pågår.**
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd hos vår underleverandør. Feilsøking pågår.*
*Denne teksten er maskinoversatt.
Løste driftsforstyrrelser
Oslo, Kruttverkveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Kruttverkveien
Referanse: CS6915129
Feilen inntraff: 19. november 2025, 23:24 CET/CEST
Feil rettet: 20. november 2025, 05:08 CET/CEST
Siste oppdateringer
20. november 2025, 05:06 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt strømbrudd Løsning: Tjenestene gjenopprettes automatisk.*
Incident resolved. Cause: Local power outage Fix: Services are restored automatically.
20. november 2025, 01:55 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Biri
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Biri
Referanse: CS6917230
Feilen inntraff: 20. november 2025, 12:20 CET/CEST
Feil rettet: 21. november 2025, 14:37 CET/CEST
Siste oppdateringer
21. november 2025, 14:36 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Underleverandøren løste feil i sitt nettverk. Løsning: Underleverandøren løste feil i sitt nettverk.*
Incident resolved. Cause: Subprovider resolved fault within their network. Fix: Subprovider resolved fault within their network.
20. november 2025, 12:25 CET/CEST
Underleverandør har avdekket en fellesfeil i sitt nett og montør er på vei for feilsøk. Grunnet ukjent feilårsak er det per nå ingen konkret rettetid.*
Underleverandør har avdekket en fellesfeil i sitt nett og montør er på vei for feilsøk. Grunnet ukjent feilårsak er det per nå ingen konkret rettetid.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Enebakkneset
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Power issue
Område: Enebakkneset
Referanse: CS6916285
Feilen inntraff: 20. november 2025, 09:38 CET/CEST
Feil rettet: 20. november 2025, 15:06 CET/CEST
Siste oppdateringer
20. november 2025, 10:12 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, årsaken er lokalt strømbrudd.*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, årsaken er lokalt strømbrudd.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Hurdal, Landsbyveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Hurdal, Landsbyveien
Referanse: CS6915343
Feilen inntraff: 20. november 2025, 00:32 CET/CEST
Feil rettet: 20. november 2025, 03:40 CET/CEST
Siste oppdateringer
20. november 2025, 03:39 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt strømbrudd Løsning: Tjenestene gjenopprettes automatisk.*
Incident resolved. Cause: Local power outage Fix: Services are restored automatically.
20. november 2025, 02:00 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Maura, Aasvegen
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Maura, Aasvegen
Referanse: CS6915342
Feilen inntraff: 20. november 2025, 00:32 CET/CEST
Feil rettet: 20. november 2025, 03:38 CET/CEST
Siste oppdateringer
20. november 2025, 03:36 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt strømbrudd Løsning: Tjenestene gjenopprettes automatisk.*
Incident resolved. Cause: Local power outage Fix: Services are restored automatically.
20. november 2025, 02:04 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Nannestad, Sangsvanelia
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Nannestad, Sangsvanelia
Referanse: CS6915255
Feilen inntraff: 20. november 2025, 00:31 CET/CEST
Feil rettet: 20. november 2025, 03:41 CET/CEST
Siste oppdateringer
20. november 2025, 03:41 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt strømbrudd Løsning: Tjenester gjenopprettes automatisk*
Incident resolved. Cause: Local power outage Fix: Services are restored automatically
20. november 2025, 01:57 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo Voksenkollveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo Voksenkollveien
Referanse: CS6910694
Feilen inntraff: 19. november 2025, 03:43 CET/CEST
Feil rettet: 19. november 2025, 08:33 CET/CEST
Siste oppdateringer
19. november 2025, 07:30 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Ekebergveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Ekebergveien
Referanse: CS6915130
Feilen inntraff: 19. november 2025, 23:24 CET/CEST
Feil rettet: 20. november 2025, 05:05 CET/CEST
Siste oppdateringer
20. november 2025, 05:04 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Planlagt arbeid Løsning: Tjenestene er nå gjenopprettet.*
Incident resolved. Cause: Planned work Fix: Services are now restored.
20. november 2025, 01:56 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Voksenkollveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Voksenkollveien
Referanse: CS6910667
Feilen inntraff: 19. november 2025, 02:53 CET/CEST
Feil rettet: 19. november 2025, 16:30 CET/CEST
Siste oppdateringer
19. november 2025, 16:29 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: En kort avbrudd i gudstjenesten. Løsning: Tjenestene ble gjenopprettet uten tiltak.*
Incident resolved. Cause: A brief interruption in the services. Fix: Services were restored without action.
19. november 2025, 11:49 CET/CEST
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Montør er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting*
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Montør er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting
19. november 2025, 08:22 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i ditt område og du kan derfor være uten internettforbindelse. Vi er på saken og forsøker å få deg på nett så snart som mulig. Da årsaken enda er ukjent, har vi ikke estimert rettetid tilgjengelig*
Vi har mistet kontakt med en sentral i ditt område og du kan derfor være uten internettforbindelse. Vi er på saken og forsøker å få deg på nett så snart som mulig. Da årsaken enda er ukjent, har vi ikke estimert rettetid tilgjengelig
19. november 2025, 08:15 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i ditt område og du kan derfor være uten internettforbindelse. Vi er på saken og forsøker å få deg på nett så snart som mulig. Da årsaken enda er ukjent, har vi ikke estimert rettetid tilgjengelig*
Vi har mistet kontakt med en sentral i ditt område og du kan derfor være uten internettforbindelse. Vi er på saken og forsøker å få deg på nett så snart som mulig. Da årsaken enda er ukjent, har vi ikke estimert rettetid tilgjengelig
*Denne teksten er maskinoversatt.
Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss
Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon
Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura
Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV
Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.
Er du bedriftskunde? Klikk her