FAQ - kommer ikke på nett / fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler

Driftsmeldinger

Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:

Aktive

Tidligere

Oslo – Oppsaltoppen 15 – 16.10.2024

Vi har mistet kontakt med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket. Nytt utstyr er bestilt
Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Referanse: INC2312221
Sist oppdatert: 16.10.2024 11:00
Forventet rettetid: 16.10.2024 17:00
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Sarpsborg – Haakonsgate 5 – 16.10.2024

Vi har mistet kontakt med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket. Elektriker er bestilt for feilretting.
Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Referanse: CS5807051
Sist oppdatert: 16.10.2024 11:00
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Oslo – Lallakroken 10 – 16.10.2024

Vi har mistet kontakt med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket. Tekniker er bestilt for feilretting
Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Referanse: CS5809192
Sist oppdatert: 16.10.2024 11:00
Forventet rettetid: 16.10.2024 16:00
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Fåvang-Linåkervegen 2 – 16.10.2024

Vi har mistet kontakt med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket. Tekniker er bestilt for feilretting
Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Referanse: CS5809651
Sist oppdatert: 16.10.2024 11:00
Forventet rettetid: 16.10.2024 22:00
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Jevnaker – 16.10.2024

Vi opplever for øyeblikket utfordringer med flere av våre sentraler i område og du kan derfor oppleve å tidvis miste nettet.

Vi planlegger en oppgradering av utstyret i løpet av de nermste dagene

  • Referanse: CS5729882
  • Sist oppdatert: 16.10.2024 11:00
  • Forventet rettetid: 18.10.2024 17:00

Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Oslo – Keysersgt 4 – 26.09.2024

Vi har mistet kontakt med en av våre sentraler i området og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket. Vi jobber med feilretting og får ut teknikker i morgen for retting av fiberfeil.

  • Referanse: CS5744446
  • Sist oppdatert: 09.10.2024 19:00
  • Forventet rettetid: 10.10.2024 17:00

Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Bardu – Fogdholmboesgate 56 – 12.10.2024

Vi har mistet kontakt med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.
Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.

  • Referanse: CS5800174
  • Sist oppdatert: 13.10.2024 19:00
  • Forventet rettetid: 14.10.2024 17:00

Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Rossfjordstraumen – Tennskjarveien 1500 – 08.10.2024

Vi har mistet kontakt med en av våre sentraler i området og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.

Tekniker reiser ut idag for retting av fiberfeil.

  • Referanse: CS5781221
  • Sist oppdatert: 09.10.2024 17:45
  • Forventet rettetid: 10.10.2024 16:00

Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Holter – Løkenvegen 16 – 13.10.2024

Vi har mistet kontakt med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.
Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!

  • Referanse: CS5799798
  • Sist oppdatert: 13.10.2024 10:30
  • Forventet rettetid: 13.10.2024 17:00

Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet.

Oslo – Jens Bjelkes Gate 5 – 08.10.2024

Feilen er rettet. Hvis du fortsatt opplever problemer, prøv å restarte utstyret ditt.


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27