> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler
Driftsmeldinger
Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:
Pågående driftsforstyrrelser
Hvam
Feil som påvirker flere kunder
Grunnet større feil vil rettetid være lengre enn normalt
Årsak til feil: Fiberbrudd
Område: Hvam
Referanse: CS6933469
Feilen inntraff: 26. november 2025, 15:26 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 10. desember 2025, 15:00 CET/CEST
8. desember 2025, 15:13 CET/CEST
Teknikker vil rette fiber brudd for de resterende kundene onsdag 10.12.202*
Teknikker vil rette fiber brudd for de resterende kundene onsdag 10.12.202
8. desember 2025, 08:24 CET/CEST
Teknikker planlegger reise ut til lokasjon for videre feilsøk for og rette de resterende fiberbruddene*
Teknikker planlegger reise ut til lokasjon for videre feilsøk for og rette de resterende fiberbruddene
5. desember 2025, 17:46 CET/CEST
Tekniker har fåttt reparert hovedfeilen, og vil reparere resterende følgeskader på Mandag.*
Tekniker har fåttt reparert hovedfeilen, og vil reparere resterende følgeskader på Mandag.
4. desember 2025, 19:12 CET/CEST
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon*
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon
4. desember 2025, 14:53 CET/CEST
Teknikker planlegger utreise til lokasjon for videre feilsøk på de resterende fiberen.*
Teknikker planlegger utreise til lokasjon for videre feilsøk på de resterende fiberen.
4. desember 2025, 08:59 CET/CEST
Teknikker vil reise ut igjen i dag for og rette de resterende tilkoblingene*
Teknikker vil reise ut igjen i dag for og rette de resterende tilkoblingene
3. desember 2025, 19:09 CET/CEST
Mesteparten av berørte er tilbake på nett, men det gjenstår en del arbeid for å å opp de resterende linjene.*
Mesteparten av berørte er tilbake på nett, men det gjenstår en del arbeid for å å opp de resterende linjene.
3. desember 2025, 14:37 CET/CEST
Teknikker er på stedet og jobber fortsatt med å rette feilen. De fleste kunder er nå tilbake på nett, men vi arbeider videre med de resterende tilkoblingene*
Teknikker er på stedet og jobber fortsatt med å rette feilen. De fleste kunder er nå tilbake på nett, men vi arbeider videre med de resterende tilkoblingene
3. desember 2025, 09:45 CET/CEST
Teknikker er tilbake på lokasjon for og videre arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er tilbake på lokasjon for og videre arbeider med en løsning på utfordringene
2. desember 2025, 19:10 CET/CEST
Teknikker er fortsatt på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er fortsatt på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene
2. desember 2025, 13:41 CET/CEST
Teknikker er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene
2. desember 2025, 10:07 CET/CEST
Teknikker er på vei til lokasjon for videre feilsøk*
Teknikker er på vei til lokasjon for videre feilsøk
1. desember 2025, 14:38 CET/CEST
Et brudd er funnet på en stor kabel i området*
A break has been found on a major cable in the area
1. desember 2025, 10:06 CET/CEST
Det har blitt funnet brudd på en større kabel i området*
Det har blitt funnet brudd på en større kabel i området
28. november 2025, 17:52 CET/CEST
Våre montører arbeider med å løse saken, men på grunn av høy belastning i området vil feilrettingen ta noe lengre tid enn forventet. Ny oppdatering kommer innen mandag kl. 10:00*
Våre montører arbeider med å løse saken, men på grunn av høy belastning i området vil feilrettingen ta noe lengre tid enn forventet. Ny oppdatering kommer innen mandag kl. 10:00
28. november 2025, 14:15 CET/CEST
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.*
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.
28. november 2025, 10:02 CET/CEST
Vi er i kontakt med montør, og forsøker å få løst saken så snart som mulig*
Vi er i kontakt med montør, og forsøker å få løst saken så snart som mulig
27. november 2025, 19:44 CET/CEST
Våre teknikere er på saken og jobber med en løsning på feilen. Neste oppdatering kommer innen kl 10:00*
Våre teknikere er på saken og jobber med en løsning på feilen. Neste oppdatering kommer innen kl 10:00
27. november 2025, 16:54 CET/CEST
Tekniker har lokalisert kabelkuttet og er i gang med feilretting.*
Tekniker har lokalisert kabelkuttet og er i gang med feilretting.
27. november 2025, 13:04 CET/CEST
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.*
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.
26. november 2025, 16:15 CET/CEST
Teknikeren bestilte.*
Technician ordered.
26. november 2025, 15:28 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd på grunn av kabelkutt.*
We currently have a network outage due to cable cut.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Markveien
Feil som påvirker flere kunder
Feilsøking pågår
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Markveien
Referanse: CS6968867
Feilen inntraff: 9. desember 2025, 11:00 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 9. desember 2025, 15:00 CET/CEST
9. desember 2025, 11:04 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Slemdal
Feil som påvirker flere kunder
Grunnet større feil vil rettetid være lengre enn normalt
Årsak til feil: Graveskade
Område: Oslo, Slemdal
Referanse: CS6858329
Feilen inntraff: 3. november 2025, 09:59 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 9. desember 2025, 16:00 CET/CEST
9. desember 2025, 08:27 CET/CEST
Teknikker er på vei tilbake til lokasjon for og arbeider med en løsning på utfordringene. Vi jobber aktivt med å finne en løsning på utfordringene.*
Teknikker er på vei tilbake til lokasjon for og arbeider med en løsning på utfordringene. Vi jobber aktivt med å finne en løsning på utfordringene.
8. desember 2025, 19:04 CET/CEST
Teknikerne holer fortsatt på å finne løsningen på utfordringene.*
Teknikerne holer fortsatt på å finne løsningen på utfordringene.
8. desember 2025, 12:27 CET/CEST
Teknikker er tilbake på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene.*
Teknikker er tilbake på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene.
6. desember 2025, 13:08 CET/CEST
Feilsøking pågår fortsatt.*
Troubleshooting still in progress.
5. desember 2025, 20:29 CET/CEST
Feilsøking pågår fortsatt.*
Troubleshooting still in progress.
5. desember 2025, 15:04 CET/CEST
Teknikker er tilbake på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er tilbake på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene
5. desember 2025, 07:54 CET/CEST
Feilkorrigering pågår.*
Fault correction in progress.
4. desember 2025, 19:14 CET/CEST
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.*
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.
4. desember 2025, 15:38 CET/CEST
Teknikker er på vei til lokasjon for videre feilretting.*
Teknikker er på vei til lokasjon for videre feilretting.
3. desember 2025, 15:18 CET/CEST
Teknikker vil forsøke å rette bruddet i morgen.*
Teknikker vil forsøke å rette bruddet i morgen.
2. desember 2025, 15:17 CET/CEST
Vi er i gang med videre planlegging sammen med graver og teknikker for og kunne rette feilen på røret.*
Vi er i gang med videre planlegging sammen med graver og teknikker for og kunne rette feilen på røret.
2. desember 2025, 09:48 CET/CEST
Teknikker melder om at det enda er is i røret her, vi ser på mulige løsninger for at arbeidet kan starte.*
Teknikker melder om at det enda er is i røret her, vi ser på mulige løsninger for at arbeidet kan starte.
1. desember 2025, 16:02 CET/CEST
Vi håper på at nå over helgen så har isen tint i rørene slik at videre feilretting kan gjennomføres i ettermiddag*
Vi håper på at nå over helgen så har isen tint i rørene slik at videre feilretting kan gjennomføres i ettermiddag
28. november 2025, 15:28 CET/CEST
Montør har vært ute i dag, beklageligvis var rørene enda tette. De har god tro på at med plussgrader hele helgen, så vil de kunne rette feilen på mandag*
Montør har vært ute i dag, beklageligvis var rørene enda tette. De har god tro på at med plussgrader hele helgen, så vil de kunne rette feilen på mandag
27. november 2025, 09:08 CET/CEST
Montør har jobbet iherdig hele dagen med å rette feilen, grunnet is i noen rør så er feilretting satt på hold da det skal være mildvær som vil tine isen.*
Montør har jobbet iherdig hele dagen med å rette feilen, grunnet is i noen rør så er feilretting satt på hold da det skal være mildvær som vil tine isen.
25. november 2025, 14:25 CET/CEST
Montør vil fortsette på feilretting i morgen, de vil da måtte gå inn på eiendommen din for å re-etablere fiberkabel.*
Montør vil fortsette på feilretting i morgen, de vil da måtte gå inn på eiendommen din for å re-etablere fiberkabel.
25. november 2025, 09:17 CET/CEST
Arbeidet med å legge nye kabler vil starte idag.*
Arbeidet med å legge nye kabler vil starte idag.
24. november 2025, 18:25 CET/CEST
Felttekniker fant flere rør som var gravd over og deretter dekket til igjen etter arbeid. Vi skal legge nye rør og blåse ny fiber til alle berørte sluttkunder. Arbeidet fortsetter i morgen.*
Felttekniker fant flere rør som var gravd over og deretter dekket til igjen etter arbeid. Vi skal legge nye rør og blåse ny fiber til alle berørte sluttkunder. Arbeidet fortsetter i morgen.
24. november 2025, 14:11 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider enda med en løsning på utfordringene. Grunnet omfanget vil feilrettingen dessverre ta lengre tid enn normalt.*
Montør er på lokasjon og arbeider enda med en løsning på utfordringene. Grunnet omfanget vil feilrettingen dessverre ta lengre tid enn normalt.
24. november 2025, 09:34 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider med å rette de resterende linjene.*
Montør er på lokasjon og arbeider med å rette de resterende linjene.
22. november 2025, 20:34 CET/CEST
Den estimerte reparasjonstiden er utsatt fordi feilen var mer betydelig enn de opprinnelige estimatene.*
The estimated time of repair is pushed back because the fault was more substantial than initial estimates.
21. november 2025, 22:55 CET/CEST
En tekniker ble sendt ut for å fortsette feilsøkingen*
A technician dispatched to continue troubleshooting
21. november 2025, 19:12 CET/CEST
En tekniker ble sendt ut for å fortsette feilsøkingen*
A technician dispatched to continue troubleshooting
21. november 2025, 13:04 CET/CEST
Vi venter fortsatt på at montør skal ankomme stedet, men de har estimert å starte feilrettingen i dag.*
Vi venter fortsatt på at montør skal ankomme stedet, men de har estimert å starte feilrettingen i dag.
21. november 2025, 10:00 CET/CEST
Vi er i kontakt med entreprenør for å fikse de resterende 4 linjene, montør reiser ut og starter på feilretting så snart de er ferdige med jobben de er på nå.*
Vi er i kontakt med entreprenør for å fikse de resterende 4 linjene, montør reiser ut og starter på feilretting så snart de er ferdige med jobben de er på nå.
20. november 2025, 21:10 CET/CEST
Vi har ikke mottatt noen ny informasjon fra underleverandøren som jobber i området.*
We have not received any new information from the subcontractor who works in the area.
20. november 2025, 17:41 CET/CEST
Vi venter på ferdigstilling av fiberspleising*
Vi venter på ferdigstilling av fiberspleising
20. november 2025, 13:21 CET/CEST
Montør melder at de er ferdige med å blåse fiber kabel. Vi venter nå bare på at de skal få spleiset ferdig fiberkablene.*
Montør melder at de er ferdige med å blåse fiber kabel. Vi venter nå bare på at de skal få spleiset ferdig fiberkablene.
20. november 2025, 09:11 CET/CEST
De fleste linjene er rettet, og vi er i kontakt med montør for å få rettet de siste.*
De fleste linjene er rettet, og vi er i kontakt med montør for å få rettet de siste.
19. november 2025, 15:58 CET/CEST
Vi har ikke fått noe ny informasjon fra underentreprenøren som jobber i området.*
Vi har ikke fått noe ny informasjon fra underentreprenøren som jobber i området.
19. november 2025, 13:15 CET/CEST
Vår underentreprenør har gitt oss tilbakemelding om at de har gjennomført store deler av arbeidet.*
Vår underentreprenør har gitt oss tilbakemelding om at de har gjennomført store deler av arbeidet.
19. november 2025, 09:07 CET/CEST
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Montør vil fortsette jobben i dag med de som er fortsatt er uten internettforbindelse.*
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Montør vil fortsette jobben i dag med de som er fortsatt er uten internettforbindelse.
18. november 2025, 16:55 CET/CEST
Montør jobber med feilretting på lokasjon. Grunnet feilens art tar dette lenger tid enn antatt, og montør kan være nødt til å ta direkte kontakt med berørte for videre feilretting.*
Montør jobber med feilretting på lokasjon. Grunnet feilens art tar dette lenger tid enn antatt, og montør kan være nødt til å ta direkte kontakt med berørte for videre feilretting.
18. november 2025, 13:38 CET/CEST
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon*
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon
18. november 2025, 10:03 CET/CEST
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.*
Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.
17. november 2025, 20:49 CET/CEST
Jobb satt på hold til i morgen tidelig hvor feilretting vil fortsette.*
Jobb satt på hold til i morgen tidelig hvor feilretting vil fortsette.
17. november 2025, 17:13 CET/CEST
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.*
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Vi venter på at montør skal ankomme lokasjon.
17. november 2025, 12:51 CET/CEST
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting igjen*
Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting igjen
17. november 2025, 09:23 CET/CEST
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Montør er bestilt ut på nytt igjen og vi venter bare nå på at montøren skal reise ut igjen*
Etter endel feilsøking og feilretting i helga så har vi behov for å sende ut montør på nytt. Montør er bestilt ut på nytt igjen og vi venter bare nå på at montøren skal reise ut igjen
14. november 2025, 18:55 CET/CEST
Feilretting er satt på hold. Dette da det må kuttes opp asfalt for videre feilretting. Videre feilretting vil trolig fortsette i morgen.*
Feilretting er satt på hold. Dette da det må kuttes opp asfalt for videre feilretting. Videre feilretting vil trolig fortsette i morgen.
14. november 2025, 13:37 CET/CEST
Vi er i kontakt med entreprenør for å få løst saken. Saken tar dessverre lengre tid en vanlig grunnet omfanget*
Vi er i kontakt med entreprenør for å få løst saken. Saken tar dessverre lengre tid en vanlig grunnet omfanget
14. november 2025, 09:06 CET/CEST
Entreprenør jobber med å skaffe bistand fra noen som kan kutte asfalt og grave*
Entreprenør jobber med å skaffe bistand fra noen som kan kutte asfalt og grave
13. november 2025, 17:04 CET/CEST
Vi venter enda på at gravemaskin skal være tilgjengelig for å bistå til feilretting. Dessverre har vi ikke fått en oppdatert plan på når dette vil gjennomføres.*
Vi venter enda på at gravemaskin skal være tilgjengelig for å bistå til feilretting. Dessverre har vi ikke fått en oppdatert plan på når dette vil gjennomføres.
13. november 2025, 13:17 CET/CEST
Vi venter på at gravermaskin skal være tilgjengelig for å bistå vår montør.*
Vi venter på at gravermaskin skal være tilgjengelig for å bistå vår montør.
13. november 2025, 09:05 CET/CEST
Montør var ute å jobbet her igår, men måtte utsette arbeidet da de må grave i asfalt for å få blåst de gjennstående fiber kablene*
Montør var ute å jobbet her igår, men måtte utsette arbeidet da de må grave i asfalt for å få blåst de gjennstående fiber kablene
12. november 2025, 19:07 CET/CEST
Vi venter oppdatering fra montør.*
Vi venter oppdatering fra montør.
12. november 2025, 14:07 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene. Skjøting av fiber pågår.*
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene. Skjøting av fiber pågår.
12. november 2025, 10:06 CET/CEST
Montør som var ute igår/inatt fikk opp ca. halvparten av kundene. Montør er ute igjen nå og jobber med å få opp resten av kundene.*
Montør som var ute igår/inatt fikk opp ca. halvparten av kundene. Montør er ute igjen nå og jobber med å få opp resten av kundene.
11. november 2025, 18:21 CET/CEST
Ny montør er bestilt og feilrettingen vil fortsette i kveld.*
Ny montør er bestilt og feilrettingen vil fortsette i kveld.
11. november 2025, 13:01 CET/CEST
Feilretting har blitt utsatt grunnet mangel på utstyr, montør jobber med å skaffe materiell.*
Feilretting har blitt utsatt grunnet mangel på utstyr, montør jobber med å skaffe materiell.
11. november 2025, 08:51 CET/CEST
Montør er på ut til lokasjon igjen for å fortsette med feilrettingen.*
Montør er på ut til lokasjon igjen for å fortsette med feilrettingen.
10. november 2025, 18:44 CET/CEST
Montør jobber fremdeles med feilretting på lokasjon, men grunnet feilens art er dette spesielt tidskrevende.*
Montør jobber fremdeles med feilretting på lokasjon, men grunnet feilens art er dette spesielt tidskrevende.
10. november 2025, 14:06 CET/CEST
Tekniker er på lokasjon og jobber med skjøting av fiberkabel.*
Tekniker er på lokasjon og jobber med skjøting av fiberkabel.
10. november 2025, 09:10 CET/CEST
Montør er på vei til lokasjon igjen for å fortsette med feilretting.*
Montør er på vei til lokasjon igjen for å fortsette med feilretting.
9. november 2025, 10:50 CET/CEST
Vår underleverandør er foreløpig ikke i stand til å allokere ressurser til denne jobben. Vi vil holde deg informert og gi neste oppdatering så snart vi har mer informasjon. Takk for forståelsen.*
Our subcontractor is currently unable to allocate resources for this job. We will keep you informed and provide the next update as soon as we have more information. Thank you for your understanding.
8. november 2025, 18:55 CET/CEST
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi fortsatt ingen ny informasjon ennå.*
We are waiting to hear from our contractors. Unfortunately, we still don't have any new information yet.
8. november 2025, 11:52 CET/CEST
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi fortsatt ingen ny informasjon ennå.*
We are waiting to hear from our contractors. Unfortunately, we still don't have any new information yet.
7. november 2025, 19:06 CET/CEST
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi ikke noe ny informasjon enda. Neste oppdatering kommer i morgen kl. 10.00.*
Vi venter på å høre fra våre entreprenører. Dessverre har vi ikke noe ny informasjon enda. Neste oppdatering kommer i morgen kl. 10.00.
7. november 2025, 15:12 CET/CEST
Vi fortsetter å jobbe med vår entreprenør for å finne en løsning på utfordringene.*
Vi fortsetter å jobbe med vår entreprenør for å finne en løsning på utfordringene.
7. november 2025, 10:10 CET/CEST
Vi er i kontakt med vår entreprenør og jobber med en løsning på saken.*
Vi er i kontakt med vår entreprenør og jobber med en løsning på saken.
6. november 2025, 17:15 CET/CEST
Vi venter på tilbakemelding fra vår entreprenør for når feilen kan rettes.*
We are waiting for feedback from our contractor for when the error can be corrected.
6. november 2025, 16:03 CET/CEST
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Vi avventer tilbakemelding fra våre teknikere angående gravingen som skal bli utført i området. Siden dette er asfalt så tar dette noe lengre enn vanlig. Neste oppdatering er klokken 21.00 i kveld.*
Viser til feil i ditt område som har ført til manglende internett forbindelse. Vi avventer tilbakemelding fra våre teknikere angående gravingen som skal bli utført i området. Siden dette er asfalt så tar dette noe lengre enn vanlig. Neste oppdatering er klokken 21.00 i kveld.
6. november 2025, 12:07 CET/CEST
Vi venter på tilbakemelding fra vår entreprenør for når feilen kan rettes. Årsaken til at feilrettingen tar lengre tid er blant annet at asfalten må graves opp.*
Vi venter på tilbakemelding fra vår entreprenør for når feilen kan rettes. Årsaken til at feilrettingen tar lengre tid er blant annet at asfalten må graves opp.
5. november 2025, 18:55 CET/CEST
Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*
As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.
5. november 2025, 15:31 CET/CEST
Vi er i kontakt med installatøren og jobber med en løsning på feilen.*
We are in contact with the installer and are working on a solution to the error.
5. november 2025, 12:14 CET/CEST
Vi er i kontakt med montør og jobber med en løsning på feilen.*
Vi er i kontakt med montør og jobber med en løsning på feilen.
5. november 2025, 09:20 CET/CEST
Vi venter på at tekniker skal få bistand fra gravemaskin slik at feilrettingen kan fortsette.*
Vi venter på at tekniker skal få bistand fra gravemaskin slik at feilrettingen kan fortsette.
4. november 2025, 16:32 CET/CEST
Feilrettingen er utsatt da tekniker trenger bistand fra gravemaskin for å fortsette.*
Feilrettingen er utsatt da tekniker trenger bistand fra gravemaskin for å fortsette.
4. november 2025, 13:04 CET/CEST
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene
4. november 2025, 07:44 CET/CEST
Montør måtte avslute arbeidet igår kveld da det er behov for bistand fra gravemaskin. Montør vil reise ut igjen i dag med gravemaskin for å fortsette feilretting.*
Montør måtte avslute arbeidet igår kveld da det er behov for bistand fra gravemaskin. Montør vil reise ut igjen i dag med gravemaskin for å fortsette feilretting.
3. november 2025, 18:21 CET/CEST
Vi venter respons fra felt teknikker, feilretting fortsetter.*
Vi venter respons fra felt teknikker, feilretting fortsetter.
3. november 2025, 14:06 CET/CEST
Tekniker bestilt.*
Technician ordered.
3. november 2025, 10:08 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med flere adresser i området. Feilsøk pågår.*
Vi har mistet kontakt med flere adresser i området. Feilsøk pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Statsraadmathiesens vei
Feil som påvirker flere kunder
Reservedeler bestilt
Årsak til feil: Feil på nettverkselement
Område: Oslo, Statsraadmathiesens vei
Referanse: CS6959742
Feilen inntraff: 5. desember 2025, 08:28 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 9. desember 2025, 15:00 CET/CEST
9. desember 2025, 08:37 CET/CEST
Utstyr har blitt levert. Teknikker planlegger og reise ut til lokasjon for å bytte ut defekt utstyr.*
Utstyr har blitt levert. Teknikker planlegger og reise ut til lokasjon for å bytte ut defekt utstyr.
8. desember 2025, 13:07 CET/CEST
Venter på levering av erstatningsutstyr og deler.*
Awaiting delivery of replacement equipment and parts.
6. desember 2025, 13:07 CET/CEST
Venter på levering av erstatningsutstyr og deler.*
Awaiting delivery of replacement equipment and parts.
5. desember 2025, 21:39 CET/CEST
Defekt utstyr er funnet. Vi vil bestille reservedel.*
Faulty equipment has been found. We will order replacement part.
5. desember 2025, 18:18 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt strømbrudd. Løsning: Strømbruddet er løst, og tjenestene er tilgjengelige igjen. Alle systemer fungerer som normalt.*
Incident resolved. Cause: Local power outage. Fix: The power outage has been resolved, and the services are available again. All systems are working as normal.
5. desember 2025, 15:02 CET/CEST
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting*
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting
5. desember 2025, 09:39 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Tørtbergveien
Ustabilitet i sentralt nettverkselement
Feilsøking pågår
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Tørtbergveien
Referanse: CS6967278
Feilen inntraff: 8. desember 2025, 20:13 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 9. desember 2025, 15:00 CET/CEST
9. desember 2025, 08:18 CET/CEST
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting.*
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting.
9. desember 2025, 02:12 CET/CEST
Omstart fullført, vi vil fortsette å overvåke*
Reboot completed, we will continue to monitor
8. desember 2025, 20:56 CET/CEST
Vi kommer til å utføre en omstart av fibersentralen i ditt område rundt midnatt da vi har fanget opp avvik som må rettes opp i. Dette betyr at du kommer til å miste nettverk i noen få øyeblikk, men det skal komme hurtig tilbake.*
Vi kommer til å utføre en omstart av fibersentralen i ditt område rundt midnatt da vi har fanget opp avvik som må rettes opp i. Dette betyr at du kommer til å miste nettverk i noen få øyeblikk, men det skal komme hurtig tilbake.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Tøyen
Feil som påvirker flere kunder
Reservedeler bestilt
Årsak til feil: Feil på nettverkselement
Område: Oslo, Tøyen
Referanse: CS6951253
Feilen inntraff: 3. desember 2025, 09:19 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 9. desember 2025, 15:00 CET/CEST
9. desember 2025, 08:29 CET/CEST
Teknikker er på vei til lokasjon for og arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er på vei til lokasjon for og arbeider med en løsning på utfordringene
8. desember 2025, 19:07 CET/CEST
Teknikerne holder fortsatt på å finne løsningen på utfordringene. Neste oppdatering kommer innen kl. 09:00 i morgen.*
Teknikerne holder fortsatt på å finne løsningen på utfordringene. Neste oppdatering kommer innen kl. 09:00 i morgen.
8. desember 2025, 14:51 CET/CEST
Teknikker er på vei til lokasjon for og arbeider med en løsning på utfordringene*
Teknikker er på vei til lokasjon for og arbeider med en løsning på utfordringene
8. desember 2025, 11:17 CET/CEST
Teknikker har mottatt nytt utstyr og planlegger utreise for og arbeide med en løsning på utfordringene*
Teknikker har mottatt nytt utstyr og planlegger utreise for og arbeide med en løsning på utfordringene
5. desember 2025, 19:42 CET/CEST
Venter på levering av erstatningsutstyr og deler.*
Awaiting delivery of replacement equipment and parts.
5. desember 2025, 14:56 CET/CEST
Teknikker har dessverre enda ikke mottatt nytt utstyr.*
Teknikker har dessverre enda ikke mottatt nytt utstyr.
4. desember 2025, 08:52 CET/CEST
Årsak defekt utstyr. Nytt utstyr har blitt bestilt*
Årsak defekt utstyr. Nytt utstyr har blitt bestilt
3. desember 2025, 19:05 CET/CEST
Montør er på vei til lokason for feilsøk.*
Montør er på vei til lokason for feilsøk.
3. desember 2025, 15:21 CET/CEST
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting*
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting
3. desember 2025, 09:21 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Øverbyvegen
Feil som påvirker flere kunder
Feilsøking pågår
Årsak til feil: Power issue
Område: Oslo, Øverbyvegen
Referanse: CS6969161
Feilen inntraff: 9. desember 2025, 12:10 CET/CEST
Estimert rettetid: Vil bli kunngjort
Siste oppdateringer
Neste oppdatering: 9. desember 2025, 16:00 CET/CEST
9. desember 2025, 12:23 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området. Årsak, strømbrudd*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området. Årsak, strømbrudd
*Denne teksten er maskinoversatt.
Løste driftsforstyrrelser
Kristiansand, Vennesla
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Kristiansand, Vennesla
Referanse: CS6966684
Feilen inntraff: 8. desember 2025, 15:06 CET/CEST
Feil rettet: 9. desember 2025, 08:46 CET/CEST
Siste oppdateringer
9. desember 2025, 08:45 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Underleverandørens kabelfeil Løsning: Underleverandørkabelen er reparert*
Incident resolved. Cause: Sub-provider cable fault Fix: Sub-provider cable has been repaired
8. desember 2025, 15:59 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området. Feilen er meldt til vår underleverandør som har startet feilsøk*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området. Feilen er meldt til vår underleverandør som har startet feilsøk
*Denne teksten er maskinoversatt.
Moss, Torgny Segerstedts vei
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Fiberbrudd
Område: Moss, Torgny Segerstedts vei
Referanse: CS6965012
Feilen inntraff: 8. desember 2025, 09:23 CET/CEST
Feil rettet: 8. desember 2025, 22:11 CET/CEST
Siste oppdateringer
8. desember 2025, 22:10 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Bryt inn fiberkabel. Løsning: Identifisert fiberbrudd ble reparert.*
Incident resolved. Cause: Break in fibercable. Fix: Identified fiber break was repaired.
8. desember 2025, 18:56 CET/CEST
Vi avventer foreløpig en tilbakemelding fra teknikerne som er på lokasjon angående status på feilrettingen. Neste oppdatering kommer innen 21:00*
Vi avventer foreløpig en tilbakemelding fra teknikerne som er på lokasjon angående status på feilrettingen. Neste oppdatering kommer innen 21:00
8. desember 2025, 14:24 CET/CEST
Tekniker er på lokasjon og arbeider enda med en løsning på utfordringene.*
Tekniker er på lokasjon og arbeider enda med en løsning på utfordringene.
8. desember 2025, 09:35 CET/CEST
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting*
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting
8. desember 2025, 09:26 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Ekebergveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Ekebergveien
Referanse: CS6964382
Feilen inntraff: 8. desember 2025, 04:03 CET/CEST
Feil rettet: 8. desember 2025, 10:31 CET/CEST
Siste oppdateringer
8. desember 2025, 10:31 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Planlagt arbeid Løsning: Planlagt arbeid er fullført*
Incident resolved. Cause: Planned work Fix: Planned work has been completed
8. desember 2025, 08:27 CET/CEST
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting*
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting
8. desember 2025, 07:19 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Jens Bjelkes gate
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Oslo, Jens Bjelkes gate
Referanse: CS6963254
Feilen inntraff: 6. desember 2025, 17:58 CET/CEST
Feil rettet: 8. desember 2025, 14:51 CET/CEST
Siste oppdateringer
8. desember 2025, 08:26 CET/CEST
Teknikker planlegger reise ut til lokasjon for videre feilsøk*
Teknikker planlegger reise ut til lokasjon for videre feilsøk
7. desember 2025, 10:07 CET/CEST
Feilretting er satt på vent til i morgen på grunn av manglende tilgang til stedet.*
Fault correction is on hold until tomorrow due to lack of access to the location.
6. desember 2025, 18:04 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Majorstuen
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Power issue
Område: Oslo, Majorstuen
Referanse: CS6962957
Feilen inntraff: 6. desember 2025, 14:42 CET/CEST
Feil rettet: 6. desember 2025, 15:55 CET/CEST
Siste oppdateringer
6. desember 2025, 15:54 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokal strømbrudd mistenkes. Løsning: Strømbruddet er løst, og nettverkstjenestene er tilgjengelige igjen. Alle systemer fungerer som normalt.*
Incident resolved. Cause: Local power outage suspected. Fix: The power outage has been resolved, and the network services are available again. All systems are working as normal.
6. desember 2025, 14:46 CET/CEST
Det pågår strømbrudd i området som påvirker GlobalConnect-utstyret. Strømleverandøren jobber med å løse problemet.*
There is an ongoing power network outage in the area affecting GlobalConnect equipment. Power supplier is working on solving the issue.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Oslo, Vogts Gate
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Strømarbeid
Område: Oslo, Vogts Gate
Referanse: CS6965059
Feilen inntraff: 8. desember 2025, 09:33 CET/CEST
Feil rettet: 8. desember 2025, 11:25 CET/CEST
Siste oppdateringer
8. desember 2025, 11:24 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokal strømbrudd mistenkes. Løsning: Strømbruddet er løst, og nettverkstjenestene er tilgjengelige igjen. Alle systemer fungerer som normalt.*
Incident resolved. Cause: Local power outage suspected. Fix: The power outage has been resolved, and the network services are available again. All systems are working as normal.
8. desember 2025, 09:43 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
8. desember 2025, 09:40 CET/CEST
Årsak Strømbrudd. Estimert rettetid er satt til 08.12.2025 kl. 11:00*
Årsak Strømbrudd. Estimert rettetid er satt til 08.12.2025 kl. 11:00
*Denne teksten er maskinoversatt.
Trondheim, Klaebuveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Vedlikehold
Område: Trondheim, Klaebuveien
Referanse: CS6964170
Feilen inntraff: 8. desember 2025, 00:24 CET/CEST
Feil rettet: 8. desember 2025, 09:35 CET/CEST
Siste oppdateringer
8. desember 2025, 09:34 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Mislykket planlagt arbeid. Løsning: Det planlagte arbeidet ble fullført etter at tjenestevinduet var over.*
Incident resolved. Cause: Failed planned work. Fix: The planned work was completed after service window ended.
8. desember 2025, 08:29 CET/CEST
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting*
Teknikker er bestilt ut på lokasjon for feilsøk og feilretting
8. desember 2025, 07:18 CET/CEST
Teknikeren bestilte.*
Technician ordered.
8. desember 2025, 07:05 CET/CEST
Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*
We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Trondheim, Klæbuveien
Feil som påvirker flere kunder
Årsak til feil: Foreløpig ukjent
Område: Trondheim, Klæbuveien
Referanse: CS6966986
Feilen inntraff: 8. desember 2025, 16:35 CET/CEST
Feil rettet: 8. desember 2025, 22:38 CET/CEST
Siste oppdateringer
8. desember 2025, 22:37 CET/CEST
Feilen er løst. Forårsaket: Lokalt strømbrudd. Løsning: Strømmen er gjenopprettet.*
Incident resolved. Cause: local power failure. Fix: power restored.
8. desember 2025, 20:03 CET/CEST
Våre teknikere jobber med å lokalisere feilen.*
Våre teknikere jobber med å lokalisere feilen.
8. desember 2025, 17:41 CET/CEST
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.*
Vi har mistet kontakt med en sentral i området, feilsøking pågår.
*Denne teksten er maskinoversatt.
Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss
Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon
Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura
Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV
Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.
Er du bedriftskunde? Klikk her