> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler
Driftsmeldinger
Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:
Aktive
Aktive
Jevnaker – Haravegen 2 – 16.11.2024
Vi opplever for øyeblikket utfordringer med en av våre sentraler i område og du kan derfor ha mistet din forbindelse helt eller delvis.
Årasken er to lavspentmaster som har knukket. Stolpen skal være klar i starten av neste uke, avhengig av leveringstiden. Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: CS5917705
Sist opptatert: 22.11.2024 09:00
Forventet rettetid: 25.11.2024 17:00
Oslo – Odinsgate 27 – 22.11.2024
Vi opplever for øyeblikket utfordringer med en av våre sentraler i område og du kan derfor ha mistet din forbindelse helt eller delvis. Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: CS5936402
Sist opptatert: 22.11.2024 12:00
Forventet rettetid: 22.11.2024 17:00
Oslo – Vibesgate 26 – 22.11.2024
Vi opplever for øyeblikket utfordringer med en av våre sentraler i område og du kan derfor ha mistet din forbindelse helt eller delvis. Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: CS5934078
Sist opptatert: 22.11.2024 12:00
Forventet rettetid: 22.11.2024 17:00
Tidligere
Oslo – Dovregata 5c – 21.11.2024
Senja – Skoleveien 48 – 20.11.2024
Fant du ikke det du leter etter?
Bli kunde hos oss
Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.
Leveranse og installasjon
Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.
Abonnement og faktura
Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.
Hjelp med internett og TV
Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.
Er du bedriftskunde? Klikk her
2024-02-27