FAQ - Internett er tregt / restart_1 | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Restart > 2. Hastighetstest > 3. Optimaliser miljø > 4. Eldre enheter > 5. Koble med kabel > 6. Kabelhelse > 7. Bestill WiFi 6 Premium

Restart utstyret ditt

Slå av hjemmesentralen/modemet ved å trekke ut strømkontakten. Vent i ca. 20 sekunder – koble strømkabelen til igjen. Deretter gjør du det samme med alt utstyret som er tilkoblet ditt nett, som trådløs ruter, PC, mobil, nettbrett.


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27