FAQ - kommer ikke på nett / fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler

Driftsmeldinger

Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:

Aktive


Oslo – Vogtsgate 32a – 25.03.2025

Vi har mistet kontakt med en av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.

Vi er på saken og jobber med en løsning.

Referanse: CS6263261
Sist oppdatert: 30.03.2025 kl. 10:00


Oslo – Hans Nielsen Hauges Gate/Amtmann Meinichs Gate – 27.03.2025

Vi har mistet kontakt med flere kunder i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.

Maskinvarefeil lokalisert, nytt utstyr bestilt.
Montørene forventes å håndtere dette i løpet av dagen.

Referanse: CS6280827
Sist oppdatert: 30.03.2025 kl. 10:30


Tidligere

Oslo – Hauketo – 28.03.2025
Oslo – Sigurdhoelsvei- 28.03.2025
Oslo – Vollebekkveien – 26.03.2025
Narvik – 25.03.2025
Oslo – Prinsessealléen 2 – 21.03.2025
Tromsø – Strandsneglvegen 5 – 20.03.2025
Tromsø – Stubben – 19.03.2025
Tromsdalen – Skogvegen 1 – 17.03.2025



Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27