> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler
Driftsmeldinger
Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:
Aktive
Oslo – Østmarkveien – 28.10.2024
Vi har mistet kontakt med en av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.
Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: CS5858481
Sist opptatert: 28.10.2024 09:30
Forventet rettetid: 29.10.2024 17:00
Oslo – Rathkes gate – 22.10.2024
Vi har mistet kontakt med en av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.
Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: CS5851906
Sist opptatert: 29.10.2024 09:30
Forventet rettetid: 30.10.2024 16:00
Heidal – Heidalsvegen – 21.10.2024
Vi har mistet kontakt med en av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.
Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: CS5838448
Sist opptatert: 29.10.2024 09:30
Forventet rettetid: 30.10.2024 17:00
Tidligere
Fant du ikke det du leter etter?
Bli kunde hos oss
Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.
Leveranse og installasjon
Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.
Abonnement og faktura
Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.
Hjelp med internett og TV
Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.
Er du bedriftskunde? Klikk her
2024-02-27