FAQ - kommer ikke på nett / fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler

Driftsmeldinger

Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:

Aktive


Strømmen- gamlestroemsvei 115 – 02.04.2025

Vi har mistet kontakt med en sentral i ditt område og du kan derfor være uten internettforbindelse. Vi er på saken og forsøker å få deg på nett så snart som mulig. Da årsaken enda er ukjent, har vi ikke estimert rettetid tilgjengelig. Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet

Referanse: INC2379126
Sist oppdatert: 02.04.2025 kl. 14:05


Oslo – fredrikgladsgate 19– 02.04.2025

Vi har mistet kontakt med en sentral i ditt område og du kan derfor være uten internettforbindelse. Vi er på saken og forsøker å få deg på nett så snart som mulig. Da årsaken enda er ukjent, har vi ikke estimert rettetid tilgjengelig. Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet

Referanse: INC2379113
Sist oppdatert: 02.04.2025 kl. 14:05


Oslo – Reichweinsgate 1B– 02.04.2025

Vi har mistet kontakt med en sentral i ditt område og du kan derfor være uten internettforbindelse. Vi er på saken og forsøker å få deg på nett så snart som mulig. Da årsaken enda er ukjent, har vi ikke estimert rettetid tilgjengelig. Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet

Referanse: INC2379088
Sist oppdatert: 02.04.2025 kl. 13:25


Oslo – Konowsgate 1A – 02.04.2025

Vi har mistet kontakt med en sentral i ditt område og du kan derfor være uten internettforbindelse. Vi er på saken og forsøker å få deg på nett så snart som mulig. Da årsaken enda er ukjent, har vi ikke estimert rettetid tilgjengelig. Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet

Referanse: INC2379085
Sist oppdatert: 02.04.2025 kl. 13:21


Oslo – Thomas heftyes gate 39B – 02.04.2025

Vi har mistet kontakt med en av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.

Referanse: CS6294677
Sist oppdatert: 02.04.2025 kl. 13:12


Oslo – Tostrupsgate – 02.04.2025

Vi har mistet kontakt med en av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.
Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene.

Referanse: CS6294807
Sist oppdatert: 02.04.2025 kl. 13:12


Tidligere

Oslo – Uranienborgveien – 31.03.2025

Oslo – Lofsrudhøgda – 31.03.2025
Oslo – Hans Nielsen Hauges Gate/Amtmann Meinichs Gate – 27.03.2025
Gamlestroemsvei115, STROMMEN – 31.03.2025
Oslo – Vogtsgate 32a – 25.03.2025
Oslo – Hauketo – 28.03.2025
Oslo – Sigurdhoelsvei- 28.03.2025
Oslo – Vollebekkveien – 26.03.2025



Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27