FAQ - kommer ikke på nett / fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler

Driftsmeldinger

Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:

Aktive

Hammerfest – Prærien – 29.11.2024

Vi har mistet kontakt med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.

Årsaken til at feilen har tatt tid å løse er dårlige værforhold som har ført til at veien har blitt stengt, i tillegg har vi måttet vente på nytt utstyr.

Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!

Referanse: CS5957715
Sist opptatert: 03.12.2024 kl. 08:45
Forventet Rettetid 03.12.2024 kl. 16:00


Oslo – Sverdrups gate – 29.11.2024

Vi opplever for øyeblikket utfordringer med en av våre sentraler i område og du kan derfor ha mistet din forbindelse helt eller delvis. Montør har målt seg frem til et fiberbrudd
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!

Referanse: CS5957429
Sist opptatert: 02.12.2024 17:00
Forventet Rettetid 03.12.2024 kl: 16:00


Tidligere

Bodø – Myrvoll/Reinsletta – 01.12.2024

Oslo – Bygdøy allé 62 – 01.12.2024

Oslo – Nielshenrikabelsvei – 01.12.2024

Oslo – Årvollveien – 29.11.2024

Geilo – 30.11.2024

Oslo – Valdresgata 1 – 29.11.2024

Lyngen – Sør Lenangen og Nord Lenangen – 28.11.2024

Jevnaker – Haravegen 2 – 16.11.2024


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27