> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler
Driftsmeldinger
Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:
Aktive
Hammerfest – Prærien – 29.11.2024
Vi har mistet kontakt med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.
Årsaken til at feilen har tatt tid å løse er dårlige værforhold som har ført til at veien har blitt stengt, i tillegg har vi måttet vente på nytt utstyr.
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: CS5957715
Sist opptatert: 03.12.2024 kl. 08:45
Forventet Rettetid 03.12.2024 kl. 16:00
Oslo – Sverdrups gate – 29.11.2024
Vi opplever for øyeblikket utfordringer med en av våre sentraler i område og du kan derfor ha mistet din forbindelse helt eller delvis. Montør har målt seg frem til et fiberbrudd
Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
Referanse: CS5957429
Sist opptatert: 02.12.2024 17:00
Forventet Rettetid 03.12.2024 kl: 16:00
Tidligere
Bodø – Myrvoll/Reinsletta – 01.12.2024
Oslo – Bygdøy allé 62 – 01.12.2024
Oslo – Nielshenrikabelsvei – 01.12.2024
Oslo – Årvollveien – 29.11.2024
Geilo – 30.11.2024
Oslo – Valdresgata 1 – 29.11.2024
Lyngen – Sør Lenangen og Nord Lenangen – 28.11.2024
Jevnaker – Haravegen 2 – 16.11.2024
Fant du ikke det du leter etter?
Bli kunde hos oss
Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.
Leveranse og installasjon
Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.
Abonnement og faktura
Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.
Hjelp med internett og TV
Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.
Er du bedriftskunde? Klikk her
2024-02-27